اسلام، شیطانی است +فیلم

۳۰ام بهمن ،

“پت رابرتسون،” مسیحی محافظه‌کار و جنجالی بار دیگر، ادعای خود مبنی بر این که اسلام جزو ادیان نیست را تکرار کرد.

به گزارش ممتازنیوز ،پت ‌رابرتسون ادعا کرد که اسلام، شیطانی بوده و به جای دین، در واقع سیستمی اقتصادی است.


پت رابرتسون

پت رابرتسون، مسیحی محافظه‌کار و جنجالی بار دیگر، ادعای خود مبنی بر این که اسلام جزو ادیان نیست را تکرار کرد.

رابرتسون، سیاستمدار ارشد جنبش انجیلیدر بخشی از برنامه تلویزیونی خود موسوم به The 700 Club” اظهارات تحریک‌آمیزی را [علیه دین اسلام] بیان کرد.

رابرتسون در این برنامه گفت: هر زمان که بنگرید، آنها [مسلمانان] عصبانی‌اند، اغلب به نظر می‌رسد که نیرویی شیطانی آنها را به ارتکاب قتل، مثله کردن و از بین بردن و منفجر کردن خود وادار می‌سازد. اسلام دین آشوب و بی‌نظمی است.

وی در ادامه افزود: برای من دشوار است که بخواهم اسلام را جزو ادیان به شمار آورم، چیزی که بیشتر شبیه سیستمی سیاسی و اقتصادی با پوشش مذهبی است.

این اولین بار نیست که رابرتسون دربارهٔ اسلام چنین اظهاراتی را بیان می‌کند.


رابرتسون پس از کشته شدن تعدادی از نظامیان حاضر در پایگاه فورت هود در سال ۲۰۰۹ به دست نیدال مالک، سرگرد مسلمان – اظهار داشت که اسلام نه تنها دین نیست بلکه سیستمی خشونت‌بار محسوب می‌شود که قاطعانه در پی سرنگون کردن دولت‌های جهان و دستیابی به استیلای جهانی است.

رابرتسون در اظهاراتی مشابه در سپتامبر قبل در برنامه تلویزیونی خود به کنایه به فرد تماس گیرنده‌ گفت: باید مسلمان شود تا بتواند به همسر خود بی‌توجهی و بی‌حرمتی کند.

رابرتسون در پی وقوع چندین گردباد فاجعه‌آمیز در میدوِست در ماه مارس قبل، این فرضیه را مطرح کرد که این فاجعه به سبب عبادت اندک مردم رخ داده است. وی همچنین ادعا کرد که زلزله ویرانگر هائیتی در اوایل سال ۲۰۱۰ نیز به سبب عهد و پیمان مردم این جزیره با شیطان روی داده است.



باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.