اسلحه کشی نماینده پارلمان اردن در برنامه تلویزیونی زنده + فیلم

اسلحه کشی نماینده پارلمان اردن در برنامه تلویزیونی زنده + فیلم

به نوشته ظهور۱۲ به نقل از العربیه »‌ محمد شوابکه نماینده پارلمان اردن یک باره تماشاگران برنامه تلویزیونى و حاضران استودیو را غافلگیر و شگفت زده کرد و به طرف مقابل خود در مناظره هفت تیر کشید.

طرف مقابل این نماینده “هفت تیر کش”، منصور مراد نماینده سابق همین پارلمان بوده است که در برنامه پنجشنبه شب، شب جمعه ۵ و۶ ژوئیه ۲۰۱۲ در برنامه مشترک تلویزیونى در برابر محمد شوابکه حضور داشت.

نماینده پارلمان اردن به خبرگزارى اردنى “جراسا نیوز” راجع به این رویداد گفت: درست است که من به منصور مراد حمله کردم. ولى او به رژیم اردن و شخصیت هایش حمله کرد و آنها را عناصرى مفسد و انگل صفت برشمرد.

شوابکه افزود: من ناگاه در برنامه تلویزیون “جوسات” که محور بحث آن “افزایش نشاط و فعالیت سیاسى در اردن” بوده است، و نقش پارلمان را به تبادل نظر مى گذاشت، ناگاه با تهاجم شدید منصور مراد علیه نظام و نهادهاى حکومتى اردن مواجه شدم.

اسلحه کشی نماینده پارلمان اردن در برنامه تلویزیونی زنده + فیلم

محمد شوابکه دفاع منصور مراد از قضیه بورسهاى وهمى را به نقد و تمسخر گرفت. نماینده سابق به پدر شوابکه ناسزا گفت. شوابکه هم با پرتاب کفش به منصور مراد حمله کرد و در نهایت، کار به هفت تیر کشى کشید.

این نماینده در ادامه توضیح داد که راننده اش بعد از قطع شدن برنامه به “فرد توهین کننده” حمله کرده است و کارکنان تلویزیون منصور مراد را از دست راننده نجات دادند.

از سوى دیگر نماینده سابق مضروب، به “جراسا نیوز” گفت: من شکایت رسمى و قضایى مى کنم. این جرم را باید اقدام به قتل و تحقیر و توهین دانست.

او این حمله را اقدامى از نوع اقدامات اوباش لباس شخصى دانست و بردن اسلحه تا درون استودیو تلویزیون را توهین به محیط رسانه ها و شکستن حرمت آنها تلقى کرد.

اسلحه کشی نماینده پارلمان اردن در برنامه تلویزیونی زنده + فیلم

منصور مراد گفت: مگر مى شود نماینده اى که باید مظهر اخلاق مردم انتخاب کننده اش باشد، در برابر نظر مخالف اسلحه بکشد. این بدان معناست که هر صاحب نظرى در معرض خطر است.

دریافت


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.