اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست ۲۰۱۲)

30433258880465446676 اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

امروزه در بازار، اسمارت فون های بسیاری برای خریداران وجود دارد و گاهی تنوع در مشخصات سخت افزاری، ظاهر و قیمت این اسمارت فون ها به همراه تبلیغات گسترده، باعث سردرگمی خریداران شده و امکان انتخاب صحیح و مناسب را از آنها سلب می‌کند. به همین خاطر نقد ها و مقایسه های دو به دو اسمارت فون ها تهیه و منتشر می‌شوند که کمک بسزایی به انتخاب صحیح کاربران می‌کنند، اما با این وجود و همچنان به دلیل تعداد نسبتاً بالای اسمارت فون ها، برگزیدن بهترین اسمارت فون کاری دشوار و زمان گیر است که انجام آن برای برخی کاربران مقدور نیست.

اما برای رفع این مشکل نیز راه حلی وجود داشته و آن انتشار فهرستی از بهترین اسمارت فون هاست که توسط برخی از سایت‌های تخصصی در فواصل زمانی خاص منتشر می‌شود. این فهرست ها، معمولاً در انتخاب اسمارت فون ها از معیارهای مشخص و حساب شده ای استفاده می‌کنند و به همین دلیل در بسیاری از موارد، این فهرست ها اسمارت فون های یکسانی را به کاربران پیشنهاد می‌کنند که نشان از دقت و یکی بودن استاندارد ها در بین این سایت‌ها دارد.

CNET Selected 5 Best SmartPhones July 2012%281%29 اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

تنها نکته ای که در خصوص این فهرست ها لازم است مورد توجه قرار گیرد این است که معمولاً سایت‌های تخصصی این فهرست ها را برای کاربران عادی طراحی کرده و کسانی که قصد خرید اسمارت فون هایی با تمرکز بر روی قابلیت‌های ویژه، مانند اسمارت فون هایی با بهترین دوربین، شارژ دهی بسیار بالا، مقاومت بیشتر و غیره دارند، می‌بایستی به طور تخصصی‌تر به انتخاب اسمارت فون اقدام کنند.

برای کاربران عادی نیز هرچند چنین فهرست هایی از دقت بالایی برخوردارند، اما نباید این نکته نیز فراموش شود که در انتخاب اسمارت فون های چنین فهرست هایی، سلیقه نیز نقش داشته و بنابراین لزوماً مکان نخست این فهرست به بهترین اسمارت فون تعلق ندارد، بلکه کاربران برای رسیدن به مناسب‌ترین گزینه بهتر است بعد از انتخاب سیستم عامل، نیاز ها و میزان هزینه مورد نظر خود را نیز در کنار این فهرست مورد توجه قرار داده و از نقد های تخصصی برای اطمینان از انتخاب خود بهره گیرند.

بهترین اسمارت فون ها از نگاه سایت CNET:

سایت CNet یکی از معروف ترین و معتبر ترین سایت های دنیای فناوری محسوب شده و از این جهت فهرست بهترین اسمارت فون های این سایت نیز از اعتبار بالایی برخوردار است. البته از ماه گذشته تا کنون هیچ گونه تغییری در فهرست بهترین اسمارت فون های این سایت داده نشده، اما قطعا در ماه های آتی و با معرفی و عرضه اسمارت فون های جدید بخصوص آیفون نسل جدید، اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز ۸ نوکیا و غیره، شاهد تغییراتی در این فهرست خواهیم بود.

۱- Samsung Galaxy S III

اسمارت فونی مجهز به قوی‌ترین پردازنده چهار هسته ای، صفحه نمایش بسیار با کیفیت HD Super AMOLED ، دوربین بسیار عالی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دیگر. این اسمارت فون اندرویدی، قطعاً یکی از بهترین گزینه‌هاست که در تمام زمینه ها از عملکردی عالی برخوردار بوده و در بسیاری از وب سایت‌های دیگر نیز به عنوان بهترین اسمارت فون معرفی شده است.

cachefile phone 36821 Samsung Galaxy S III 2 0 f اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۲- Motorola RAZR MAXX

این اسمارت فون از پردازنده دو هسته نسبتاً قدرتمند و صفحه نمایش Super AMOLED برخوردار است ولی دلیل موفقیت اصلی آن، باتری فوق‌العاده ۳۳۰۰mAh است که در کنار طراحی مستحکم و نسبتاً باریک بنده، Droid RAZR MAXX را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مطرح کرده است. البته رزولوشن صفحه نمایش، پردازنده گرافیکی و کیفیت دوربین این اسمارت فون در حد متوسط قرار دارد.

motorola razr maxx اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۳- iPhone 4S

آیفون ۴ اس نیازی به معرفی ندارد چرا که بر خلاف دیگر اسمارت فون های این فهرست، آیفون سیستم عامل iOS را اجرا می‌کند و به نوعی معروف‌ترین عضو این فهرست است. آیفون مزایای بسیاری داشته که از جمله آنها می‌توان به رابط کاربری دوست داشتنی، فروشگاه نرم افزاری App Store — که کیفیت بسیار بالاتری نسبت به فروشگاه Goole Play اندروید دارد– ، بهترین کیفیت دوربین در بین اسمارت فون های این فهرست و پشتیانی طولانی در کنار امنیت بالاتر اشاره کرد. البته معایب این اسمارت فون از جمله صفحه نمایش با کیفیت کمتر، قیمت بالاتر و محدودیت‌های سیستم عامل iOS نیز نباید فراموش شود.

iphone4 11 اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۴- HTC One X

HTC One X یک اسمارت فون بسیار قدرتمند ۴ هسته ای است که از طراحی بسیار زیبا، باریک و مستحکمی برخوردار است. این گزینه نیز برای کاربرانی پیشنهاد می‌شود که به دنبال اسمارت فونی هستند که در همه زمینه ها کیفیت مطلوبی دارد. البته از نظر دوربین نمی‌توان این اسمارت فون را بهترین دانست، اما مجهز بودن به با کیفیت‌ترین نمایشگر موجود در بازار و رابط کاربری نسبتاً پیچیده تر HTC Sense در کنار قیمت مناسب، HTC One X را تبدیل به گزینه ای بسیار عالی کرده است.

cachefile phone 36780 HTC One X 01 0 f اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۵٫ HTC One S

HTC One S یکی از زیباترین، مستحکم‌ترین و باریک‌ترین اسمارت فون ها در کلاس خود است که به همراه یک پردازنده قدرتمند دو هسته ای و نمایشگر بسیار با کیفیت Super AMOLED عرضه می‌شود. دوربین با کیفیت و رابط کاربری HTC Sense نیز از دیگر مزایای این اسمارت فون محسوب می‌شود.

cachefile phone 36782 HTC One S 01 0 f اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

 

برای مقایسه مشخصات فنی این اسمارت فون ها در قالب یک جدول به اینجا مراجعه نمائید

فهرست بهترین گوشی های اندرویدی از نگاه سایت PCMag:

سایت PCMag همانند CNET از اعتبار بسیار بالایی در حوزه فناوری برخوردار بوده از این جهت فهرست بهترین گوشی های اندرویدی این سایت می تواند به عنوان منبعی موثق برای خریداران اسمارت فون های اندرویدی محسوب شود.

۱٫ HTC One X

۲٫ Samsung Galaxy S III

۳٫ HTC EVO 4G LTE

HTC%20evo%204g%281%29 اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۴٫ HTC One S

۵٫ Motorola DROID 4

Motorola%20DROID%204%281%29 اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۶٫ Motorola RAZR MAXX

۷٫ Samsung Galaxy Nexus

samsung%20galaxy%20nexus اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

فهرست بهترین اسمارت فون ها از نگاه سایت DigitalTrends:

سایت Digital Trends دارای انواع و اقسام مختلفی از فهرست بهترین هاست که به دلیل بروز رسانی منظم و نقد دقیق، از شهرت بالایی برخوردار است. در زیر فهرست ۱۰ اسمارت فون برتر از این سایت آمده است.

۱٫ Samsung Galaxy S III

۲٫ HTC EVO 4G LTE

۳٫ HTC One X

۴٫ Samsung Galaxy Nexus

۵٫ HTC One S

۶٫ Motorola Droid Razr Maxx

۷٫ Apple iPhone 4S

۸٫ Motorola Photon Q 4G LTE

motorola%20photon%20q اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۹٫ Motorola Atrix HD

Motorola%20Atrix%20hd%281%29 اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۱۰٫ LG Optimus 4X HD

LG%20Optimus%204X%20HD اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

فهرست بهترین گوشی های اندرویدی از نگاه سایت TechRadar:

این سایت نیز جزو معتبر ترین سایت های فناوری محسوب شده و به دلیل دقت بالا در تولید نقد ها، فهرست بهترین گوشی های اندرویدی آن در زیر آمده است.

۱٫ Samsung Galaxy S III

۲٫ HTC One X

۳٫ HTC One S

۴٫ LG Optimus 4X HD

۵٫ Samsung Galaxy S II

Samsung%20Galaxy%20S%20II اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۶٫ Sony Xperia S

sony%20Xperia%20SL اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۷٫ Samsung Galaxy Nexus

۸٫ Huawei Ascend G300

Huawei%20Ascend%20G300 اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۹٫ Motorola RAZR MAXX

۱۰٫ Samsung Galaxy Note

samsung%20galaxy%20note اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۱۰ اسمارت فون برتر از نظر نویسندگان سایت LaptopMag:

سایت LaptotMag که به داشتن بررسی های تخصصی و جامع معروف است، فهرستی از بهترین اسمارت فون ها را معرفی کرده که قطعا می تواند برای خریداران تمام سیستم عامل ها مورد استفاده واقع شود.

۱٫ Samsung Galaxy S3

۲٫ HTC One X

۳٫ Apple iPhone 4S

۴٫ Motorola Razr Maxx

۵٫ Samsung Galaxy Nexus

۶٫ HTC One S

۷٫ Nokia Lumia 900

nokia%20lumia%20900 اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۸٫ HTC EVO 4G LTE

۹٫ Pantech Burst

pantech burst اسمارت فون های برتر ماه از نگاه پنج وب سایت معتبر (آگوست 2012)

۱۰٫ Motorola DROID 4

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.