اسماعیل‌نژاد: خادم برای کشتی فرنگی هم آستین‌ها را بالا بزند

۱۳م اسفند ،

Multimedia_pics_1388_5_sport_245.JPG

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران امیدوار است حالا که مدیریت کشتی فرنگی دوباره نزد خادم برگشته است، او آستین‌ها را بالا زده و تصمیم درستی برای کشتی فرنگی بگیرد.

فرهاد اسماعیل نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: نمی‌دانم در فدراسیون چه خبر است. دو ماه دیگر رقابت‌های قهرمانی آسیاست و مسابقات جهانی مجارستان هم در پیش است، اما تکلیف کادر فنی کشتی فرنگی بعد از جام جهانی مشخص نیست.

وی افزود: حالا که دوباره مدیریت تیم‌های ملی به رسول خادم داده شده امیدوارم که او آستین‌ها را بالا بزند و تصمیم درستی برای کشتی فرنگی بگیرد، البته برگزار شدن انتخابات فدراسیون و تعیین تکلیف رییس تازه، می‌تواند گره گشا باشد.

اسماعیل نژاد ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود که بعد از جام جهانی کشتی، انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد، ولی حالا که جام جهانی تمام شده است باز هم خبری نیست که این به کشتی ضربه می‌زند. نباید چرخ ورزش اول کشور این طور بچرخد. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به کشتی داشته باشد تا با مشخص شدن وضعیت فدراسیون، مسائل مالی کشتی هم حل شود.

وی در ادامه با اشاره به جام جهانی کشتی فرنگی یادآور شد: بضاعت کشتی فرنگی ما همین است. این که گفته شود ما با تیم اصلی در جام جهانی شرکت نکردیم بهانه خوبی نیست. روس‌ها هم از پنج المپیکی خود در این رقابت‌ها استفاده نکردند، ولی آنها جایگزین خوبی برای کشتی‌گیرانشان دارند در حالی که ما در این زمینه عقبیم.

مربی سابق تیم ملی همچنین گفت: ما در جام جهانی در هر هفت وزن شکست داشتیم که این اصلا خوب نیست. ما باید از الان به فکر رقابت‌های جهانی و آسیایی آینده باشیم و نباید نزدیک رقابت‌ها به فکر آن بیفتیم.

اسماعیل نژاد در پایان اظهار کرد: اولین کار این است که انتخابات فدراسیون کشتی برگزار شود. هر چند که بعد از ۳۰ ماه حضور در کنار کادر فنی ما را لایق ندانستند تا به یک مراسم تجلیل دعوتمان کنند، اما باز هم دلمان برای کشتی فرنگی می تپد و امیدواریم کسانی که در راس کار می باشند موفق باشند و به کشتی سر و سامان بدهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.