اسماعیل پور، لشگری و قاسمی حریفان خود را شناختند/ رقابت آزادکاران، فردا در سه وزن

مسعود اسماعیل پور، احسان لشگری و کمیل قاسمی حریفان خود را در رقابتهای کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۲ لندن شناختند.

مراسم وزن کشی اوزان ۶۰، ۸۴ و ۱۲۰ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک عصر امروز(شنبه) در شهر لندن برگزار شد و نمایندگان کشورمان با قرعه های بسیار سختی روبرو شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور اول با تورس از مکزیک روبرو می شود و در صورت پیروزی در دور دوم با دورن ژوماگازیف از قزاقستان مسابقه می دهد. در گروه اسماعیل پور بسیک کودوخوف از روسیه قهرمان جهان و نفر سوم المپیک، آناتولی گویدا از بلغارستان عنوان دار جهان، فرانکلین گومز از پورتوریکو برنده کودوخوف روس و نفر دوم جهان و ری جانگ میونگ از کره شمالی حضور دارند.

احسان لشکری در وزن ۸۴ کیلوگرم در دور نخست با یرمک بایداشف از قزاقستان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار یوسف عبدالسلام اف از تاجیکستان نایب قهرمان المپیک پکن و حاجی مراد نورماگموداف کشتی گیر داغستانی الاصل، ارمنستان روبرو می شود. آنزور اوریشف از روسیه، زوربیک سوخی یف از ازبکستان قهرمان جهان، جیک هربرت از آمریکا دارنده مدال نقره جهان،مارتینتز از کوبا و ابراگیم آلداتوف از اوکراین در گروه لشگری قرار دارند. تمام کشتی گیران سرشناس این وزن در گروه لشگری قرار دارند و در گروه بالا اسپینال از پورتوریکو و گاتسیف از بلاروس سرشناس ترین نفرات هستند.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم کمیل قاسمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با بوهلار از کانادا روبرو می شود و در صورت پیروز ی با برنده دیدار آرتور تایمازوف از ازبکستان قهرمان المپیک و متیو هین از آلمان روبرو می شود. تراول دلاگنف از آمریکا عنوان دار جهان، الکسی شیماروف از بلاروس قهرمان جهان و دانیل لیگتی از مجارستان در گروه قاسمی هستند. بلال ماخوف روس در گروه پایین کار بسیار راحتی برای حضور در دیدار فینال دارد.

این مسابقات از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه فردا(یکشنبه) در سالن اکسل شهر لندن برگزار می شود.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.