اسناد جدیدی از عاملان اصلی ترور دانشمندان هسته​ای

 «دن رافیف» نویسنده و خبرنگار ارشد خبرگزاری سی بی اس آمریکا در کتابی که با همکاری «یوسی یلمن» خبرنگار ساکن شهرک های یهودی نشین مناطق اشغالی فلسطین منتشر کرده می نویسند برنامه تخریب پروژه هسته ای ایران برنامه و پروژه ای از پیش برنامه ریزی شده توسط جاسوسان آمریکا و اسرائیل است که در حال حاضر موساد مسئول اجرای این برنامه ها است که عمده آنها استفاده از موتورسیکلت برای بمب گذاری خودروهای حامل دانشمندان ایرانی است.

نویسندگان این کتاب با عنوان «جاسوسان ضد آرماگدون» می نویسند جاسوسان اسرائیلی برای ضعیف کردن روحیه مردم و مسئولان ایرانی به خصوص محمود احمدی نژاد در پیگیری برنامه هسته ای این پروژه را راه اندازی کرده اند. مقامات آمریکایی پیش از این در ترور دانشمندان هسته ای ایران اظهار بی اطلاعی کرده بودند.

طبق مدرکی که در این کتاب ارائه شده است کروکی مانورهای جاسوسان اسرائیلی در استفاده از موتورسیکلت برای ترور دانشمندان ایرانی در سازمان جاسوسی صهیونیست‌ها، موساد وجود دارد. به گفته این نویسنده ها این طرح مخصوص موساد است. رافیف در گفتگو با خبرگزاری ها اعلام کرده که اسرائیلی ها به این باور رسیده اند که با ترور دانشمندان ایرانی که وارد برنامه هسته ای می شوند می توانند جلوی این برنامه را بگیرند و روحیه مردم را در مطالبه این برنامه کاهش دهند.

پیش از این در کتابی گفته شده بود که آمریکا و اسرائیل در برنامه ای طولانی مدت ویروس های کامپیوتری مثل استاکس نت را برای تخریب برنامه های هسته ای ایران طراحی می کنند. نویسنده های کتاب حاضر اما می گویند ظاهراً حملات سایبری علیه برنامه هسته ای ایران فایده ای نداشته است و به همین خاطر است که جاسوسان اسرائیلی به ترور دانشمندان ایرانی روی آورده اند.

بوستون/ ۸جولای/ ترجمه محمد حسنلو

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.