اسپیکر فلزی با ضخامت نیم میلی‌متر +عکس

طراحی آن به صورتی انجام شده که به ‌راحتی قابل حمل باشد و در هر کجا می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد بدون آنکه فضای زیادی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، ابتکار فصل مهمی از دنیای تجهیزات رایانه ای را شکل می دهد. این موضوع آنقدر مهم و حیاتی است که هر کدام از غول های این بازار، بخش و هزینه قابل توجهی از ساختار خود را به این موضوع اختصاص می دهند.

از جمله جدیدترین تجهیزات در این بخش که در فضای دیجیتال نیز بازخورد بسیار خوبی داشته، طراحی یک اسپیکر خاص است. این سیستم فوق باریک با فناوری ویژه از ورقه فلزی بسیار نازک تهیه شده است و ضخامت آن در مقایسه با صدا و امکاناتی که دارد بسیار تحسین برانگیز است.

ضخامت این اسپیکر که از استیلی ضد زنگ ساخته شده است تنها نیم میلی‌متر بوده که در نوع خود بی ‌نظیر است. دکمه‌های پخش و تنظیم صدای این بلندگوها در قسمت پایین آن قرار دارد و کاملا شکیل و زیبا طراحی شده که حتی می تواند بین ورقه های یک کتاب نیز قرار بگیرد.

به گفته تیم تحقیقاتی این اسپیکر، طراحی آن به صورتی انجام شده که به ‌راحتی قابل حمل باشد و در هر کجا می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد بدون آنکه فضای زیادی را به خود اختصاص دهد.

از جمله دیگر ویژگی های جالب این اسپیکر آن است که این وسیله کاملا قابل بازیافت است که با توجه به حجم بالای زباله های رایانه ای، یک امتیاز ویپه محسوب می شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.