اسکولاری در آستانه بازگشت به نیمکت سلسائو

۰۸م آذر ،

 به نقل از سایت گل، اسکولاری که در سال ۲۰۰۲ آخرین قهرمانی طلایی پوش ها در جام جهانی را رقم زد، یکی از گزینه های اصلی نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورش بعد از اخراج منزس است.

خوسه ماریا مارین، رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل، تایید کرد که جانشین منزس را انتخاب کرده اما از اعلام نام او خودداری کرد.

او به خبرنگاران گفت:”ما ارزیابی های مان را انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که نیاز به فردی با توانایی های مناسب، تعهد و تجربه داریم. مطمئنم که هواداران ا انتخاب ما خوشحال خواهند شد.

در جام جهانی فشار زیادی روی تیم خواهد بود و این قابل درک است. ما به کسی نیاز داریم که بتواند با این فشار کنار بیاید. ما نیاز داریم تا همه از سرمربی جدید حمایت کنند.”

این در حالی است که مارین پیش از این  اعلام کرده بود نام مربی جدید را در ماه ژانویه اعلام خواهد کرد اما اکنون تصمیم گرفت که نام مربی جدید را پیش از مراسم قرعه کشی جام کنفدراسیون ها که شنبه شب برگزار خواهد شد، اعلام کند.”

هرچند هنوز نام اسکولاری به عنوان سرمربی جدید برزیل اعلام نشده اما روماریو از این تصمیم حمایت کرد.

” خدا را شکر که کنفدراسیون فوتبال برزیل سرانجام یک تصمیم درست گرفت. برای دوستانم اسکولاری و پریرا آرزوی موفقیت می کنم. مطمئنم آنها از بهترین بازیکنان حال حاضر استفاده خواهند کرد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.