اسکوچیچ: برای کسب سه امتیاز به تهران آمده‌ایم/ اگر تیمم گل بزند اعتراضی به توپ ندارم!

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – دراگان اسکوچیچ می‌گوید به عنوان اولین مربی غیر بومی تیم ملوان با جو انزلی کنار آمده است.

به گزارش ممتاز؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «ما لیگ را با شکست آغاز کردیم، اما روز به روز بهتر می شویم.» سرمربی ملوان با بیان اینکه تیمش برای بازی فردا آماده است، گفت:‌ «پرسپولیس  تیم خوب و قابل احترامی است، اما تلاشمان را می‌کنیم که شانس خودمان را داشته باشیم.»

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا تیمش قابلیت پیروزی برابر پرسپولیس را دارد، گفت: «باید ببینیم که فردا چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. به هر حال سبک بازی حریف هم اهمیت بسیاری دارد. ما یک تیم هستیم و هر تیمی در دنیا نقاط قوت و ضعف خودش را دارد، ما برای رسیدن به گل برنامه داریم و برای پیروزی آمده‌ایم.»

سرمربی ملوان با بیان اینکه توانسته به عنوان اولین مربی غیر بومی با جو انزلی کنار بیاید گفت:‌«چرا که نه. من مشکلی ندارم و برای کار کردن آمده‌‎ام. حضور در این شهر برای من افتخاری است و من از یک کشور دیگر به عنوان مربی خارجی در اینجا حضور پیدا کرده‌ام و می‌خواهم تجربیاتم را برای ارتقاء فوتبال بیشتر کنم.» او در ادامه در مورد ارزیابی اش از فوتبال ایران گفت: «اولین نکته در ایران این است که مردم فوتبال را دوست دارند و فکر می‌کنم ایران میان کشورهای اطراف خود بهترین لیگ را دارد. بازیکنان ایران از نظر تکنیکی و فیزیک بدنی خوب می باشند ولی فکر می‌کنم که از نظر تاکتیکی می‌توانند بهتر شوند.»

اسکوچیچ با اشاره به مشکلات مالی تیم ملوان گفت: «مشکلات مالی می‌تواند همیشه تاثیرگذار باشد، اما من مربی هستم و این مسائل مربوط به من نیست.»

او در پایان درمورد توپ های لیگ برتر گفت: «هر زمان تیمم گل بزند به توپ شکایتی ندارم، به طور مثال بازی قبل پیروز شدیم و از کیفیت توپ ها راضی بودم، امیدوارم که بازی بعد هم به همین شکل باشد!»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.