اشتباه تایپی نام فیلم حاتمی‌کیا را تغییر داد

۱۲م آذر ،

برخلاف خبرها رسانه ها در روز قبل مبنی بر تغییر نام فیلم «چ» به «چمران» این ساخته ابراهیم حاتمی کیا تغییر نام نداده و همچنان با همان نام قبلی ساخته می گردد.
 روز قبل خبرگزاری مهر در خبری اعلام کرد در پی تغییر تهیه کننده، نام فیلم چ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا هم به شهید چمران تغییر کرده، این درحالی است که نام فیلم این فیلم همچنان چ است.
به دنبال پیگیری خبرنگار خبرسینما مشخص شد که این تغییر نام که در پروانه تازه اتفاق افتاده فقط یک اشتباه تایپی بوده، به این ترتیب که تایپیست به جای درج نام فیلم چ در پروانه ساخت از نام آن را  چمران تایپ کرده و همین مشکل تایپی سبب شده تا این تصور به وجود بیاید که فیلم تازه حاتمی کیا تغییر نام داده است.
چندی پیش به سبب مشکلات حقوقی که برای مهدی کریمی تهیه کننده فیلم چ به وجود آمد، بنیاد سینمایی فارابی سرمایه گذار فیلم،با کنار گذاشتن کریمی خود تهیه این فیلم را عهده دار شد. بر همین اساس پروانه تازهی برای فیلم چ به تهیه کنندگی بنیاد سینمایی فارابی صادر شد.
فیلمبرداری این فیلم کماکان در تهران ادامه دارد و احتمال می رود با توجه به فرصت باقی مانده این فیلم برای نمایش در جشنواره سی و یکم آماده شود.
فیلم چ تازه‌ترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا است که به مقطعی از زندگی دکتر مصطفی چمران می پردازد. فریبرز عرب‌نیا در این فیلم ایفاگر نقش چمران است و مریلا زارعی، بابک حمیدیان و سعید راد  هم دیگر بازیگران اصلی این فیلم می باشند.
 

۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.