اشتراک پولی به تیک تاک اضافه می‌شود

مدت کوتاهی پس از این که اینستاگرام اشتراک پولی را برای تولیدکنندگان محتوا به صورت آزمایشی راه اندازی کرد، تیک تاک اعلام کرد ممکن است اقدام مشابه را دنبال کند.

اشتراک پولی به تیک تاک اضافه می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، این سرویس ویدیوی کوتاه در حال بررسی قابلیتی است که به اینفلوئنسرها اجازه می‌دهد برای برخی از محتوایی که در این اپلیکیشن به اشتراک می‌گذارند، پول دریافت کنند.

اشتراکهای پولی در تیک تاک به صورت محدودی آزمایش شده است، بنابراین ممکن است به این زودی شاهد استفاده از قابلیت اشتراک پولی توسط تولیدکننده محتوای محبوب خود نباشید.

این پلتفرم درباره نحوه عملکرد این قابلیت جزییات بیشتری ارایه نکرد. یک سخنگوی تیک تاک به وب سایت انگجت گفته است: ما همواره به راه‌های جدیدی برای ایجاد ارزش برای جامعه خودمان و غنی کردن تجربه تیک تاک فکر می کنیم.

تیک تاک مانند توئیچ، توییتر و یوتیوب به بینندگان اجازه می دهد به اینفلوئنسرهایی که در برنامه Creator Next هستند، انعام ارسال کنند. همچنین کاربران می تواند هدیه‌های مجازی را برای تولیدکنندگان محتوا خریداری و ارسال کنند.

با توجه به گزینه‌های دیگر درآمدزایی و استقبال پلتفرم‌های رقیب از اشتراک پولی، چندان عجیب نیست که تیک تاک این مسیر را دنبال می کند. تیک تاک در سال ۲۰۲۰ بودجه به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار را برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا اعلام کرد.

بر اساس گزارش انگجت، شرکت مِتا هم روی اینفلوئنسرها هزینه سنگینی کرده است. این شرکت سال گذشته اعلام کرد یک میلیارد دلار روی تولیدکنندگان محتوا در فیس بوک و اینستاگرام تا پایان سال ۲۰۲۲ سرمایه گذاری می کند تا آنها را از رقیبانش دور نگه دارد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل مِتا اعلام کرد این شرکت سهمی از درآمدهای اینفلوئنسرها را حداقل تا سال ۲۰۲۳ دریافت نمی کند. اشتراکهای اینستاگرام فعلا تنها برای شمار اندکی از تولیدکنندگان محتوا موجود هستند اما برنامه هایی برای گشایش این قابلیت به روی اینفلوئنسرهای دیگر در ماههای آینده وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.