اشجاری: قابلیت های فنی علی کریمی برای همه مشخص است

۳۰م دیماه ،

اشجاری: قابلیت های فنی علی کریمی برای همه مشخص است

فارس: خبرها فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : مدافع آبی‌پوشان گفت: استقلال ۱۸ بازیکن تأثیرگذار دارد.

به گزارش فوتبال آنلاین حسن اشجاری در مورد دربی ۷۶ گفت: بازی بسیار حساسی را در پیش داریم. نتیجه این بازی برای باشگاه، هواداران و بازیکنان اهمیت بسیار بسیاری دارد.

وی در مورد اینکه اولین دربی خودش را تجربه می کند، اظهارداشت:‌ من قبلا دربی های بسیاری را البته در خارج از تهران تجربه کرده‌ام. ۸ سالی که در اصفهان بودم بارها در دربی این شهر حاضر شدم. در شمال نیز بازی های بسیاری را انجام دادم اما نباید فراموش کرد دربی پایتخت شرایطش با تمامی بازی ها متفاوت است و حساسیت خاص خودش را دارد.

وی در مورد اینکه گفته می گردد با توجه به اینکه استقلال در صدر جدول حضور دارد از شانس بیشتری برخوردار است، عنوان کرد: این مسابقه به هیچ وجه ربطی به جایگاه تیم ها در جدول ندارد. هر تیمی که در جریان مسابقه بهتر باشد و بتواند انگیزه پیروزی را در خود حفظ کند می تواند به نتیجه برسد. ما در این بازی دنبال نتیجه گرفتن هستیم و می خواهیم هر ۳ امتیاز این مسابقه را به خودمان اختصاص دهیم.

مدافع چپ پای آبی پوشان در مورد پیش بینی اش از این بازی گفت: امیدوارم در این دیدار به پیروزی برسیم. این بازی قابل پیش بینی نیست و نمی توانم چیزی در این ارتباط اعلام کنم.

وی در مورد غیبت علی کریمی در دربی خاطر نشان کرد: قابلیت های فنی علی کریمی برای همه مشخص است و هیچ کس نمی تواند منکر توانایی های فنی این بازیکن شود. این صحبت ها تعریف نیست و کاملا مشخص است. نبودن این بازیکن مطمئنا برای پرسپولیس تأثیرگذار است.

وی در مورد این که فکر می کند مرد تأثیر گذار استقلال در بازی جمعه چه کسی باشد گفت: استقلال روز جمعه ۱۸ بازیکن تأثیر گذار دارد که همه می توانند در این بازی نقش داشته باشند.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.