اشد مجازات در انتظار توزیع‌کنندگان مواد مخدر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان دهدشت از اشد مجازات برای توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد.

سعید کریمی‌زاد در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری از این آسیب را مهمترین اولویت عنوان و اظهار کرد: تبلیغ علیه مواد مخدر و توانمند سازی و آگاه سازی خانواده‌ها و جوانان از جمله راهکاری مقابله با این آسیب است و توانمند سازی جز با تعامل مردم و مسئولان ممکن نخواهد بود.

وی با بیان اینکه مسئولان دست از شعارزدگی بردارند و برنامه‌های خود را ارائه دهند گفت: مصوبات جلسات مشخص و در جلسات بعد بررسی شوند.

دادستان دهدشت مشکلات کمپ و نداشتن ماده ۱۶ در شهرستان را یادآور شد و بیان کرد: روزانه مراجعات زیادی در دادگستری داریم که توانایی ندارند و تا زیرساخت‌ها فراهم نباشد مشکلات همچنان وجود دارد.

کریمی‌زاد خواستار فعالیت بیستر کمپ دولتی و همکاری سایر نهادها و سازمان‌ها با این کمپ شد.

وی از بازرسی و نظارت بر کافه‌سراها و قلیان‌سراها در روزهای آینده خبر داد.

کریمی‌ زاد خواستار در اختیار قرار دادن تسهیلات به جهت اشتغالزایی برای افراد بهبودیافته شد.

دادستان دهدشت هم چنین خواستار نظارت اساسی بر مدارس شد و با بیان اینکه آموزش و پرورش جلسات توجیحی با مدیران مدارس داشته باشد گفت: ولو حتی با گزارش یک نفر، باید به مراجع زیربط اطلاع داده که با آن مبارزه شود.

وی مبارزه داخل روستایی را سخت عنوان و اظهار کرد: باید سرچشمه‌ها شناسایی و از آنجا قطع شود.

کریمی‌زاد افزود: قول میدهم در عمل  اشد مجازات را برای افراد توزیع این پدیده شوم اجرایی کنیم.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه تاکنون پرونده ای توسط منابع طبیعی مبنی بر تخریب اراضی ملی به علت کشت ندیده‌ام گفت: این در حالی است که بیش از ۹۰درصد کشت‌ها در ارضی ملی است و منابع طبیعی باید گشت‌های خود را بیشتر کند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.