اشرار، یک بسیجی را در قشم به شهادت رساندند

«مجتبی امیری» از مدافعان مردمی امنیت شهرستان قشم به شهادت رسید.

اشرار، یک بسیجی را در قشم به شهادت رساندند

به گزارش ممتاز نیوز، فرماندار قشم اعلام کرد: بسیجی دلاور «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت این شهرستان که بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر مسلح در شامگاه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود، ساعتی پیش به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به فیض شهادت نائل شد.

 محمد محمد حسینی اظهار داشت: این شهید مدافع امنیت از بسیجیان عضو بسیج هنرمندان این شهرستان و متولد سال ۱۳۶۷ بود که هنگام اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، تصاویر شهدای دفاع مقدس به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم سیاه عزاداری سیدالشهدا (ع) و دهه آخر صفر در مقابل آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع) شهرستان قشم با آشوبگران درگیر و بر اثر اصابت دو گلوله از سلاح اغتشاشگران مجروح شده بود.

وی ادامه داد: این شهید مدافع امنیت بلافاصله پس از اصابت گلوله به بیمارستانی در قشم منتقل و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی برای دریافت خدمات تکمیلی به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شد که امشب و پس از ۱۰ روز بستری بودن در این بیمارستان مسافر آسمانی و بهشت شد و در سنگر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی به قافله اصحاب آخر الزمانی سیدالشهدا (ع) پیوست تا ثابت کند که صحرای کربلا و روز عاشورا به وسعت همه تاریخ است.

فرماندار شهرستان قشم با تسلیت شهادت این بسیجی دلاور، مجاهد و انقلابی به محضر امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا، خانواده این شهید والامقام و مردم شهید پرور شهرستان قشم گفت: بی گمان سرپنجه غیرت پیروان راه شهیدان، تقاص خون این شهید را از مزدوران خواهد ستاند.

محمد حسینی اضافه کرد: با مدیریت هوشمندانه نیروهای فراجا، تعامل دستگاه های امنیتی، قضایی و مشارکت مردم بصیر و ولایی این شهرستان مرزی تاکنون شمار زیادی از عاملان و لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در این جزیره شناسایی و دستگیر شده اند.

اغتشاشگران عصر و شامگاه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در برخی نقاط شهرستان مرزی قشم با هدایت عوامل ضد انقلاب خارجی به دفتر امام جمعه این شهرستان و چند ساختمان دیگر حمله کردند و به اموال عمومی نیز آسیب رساندند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.