اشک شوق پدر و مادر امید نوروزی پس از کسب مدال طلای المپیک

به گزارش خبرنگار ایرنا، یکشنبه شب، خیابان مشیر کهنه در حوالی محله دروازه کازرون شهر شیراز که از محله های قدیمی این شهر است، از ساعت ها قبل از آغاز کشتی ‘امید نوروزی’ جمعیت زیادی را در خود جای داده بود.

جمعیت حاضر با زدن ساز و نقاره که از موسیقی های رایج محلی استان فارس است، شور و حال خاصی را ایجاد کردند.

مردم زیادی هم در خانه امید نوروزی جمع شده بودند که جای سوزن انداختن نبود و همه آنها به طور ایستاده از طریق تلویزیون به تماشای مبارزه دلیر مرد شهرشان مشغول بودند و هر امتیازی که نوروزی کسب می کرد، مردم را به وجد می آورد.

پدر امید نوروزی پس از پیروزی فرزندش بر روی دوش مردم قرار گرفت و در حالی که اشک شادی بر گونه هایش جاری بود، از مردم تشکر می کرد.

مردم شیراز تا ساعت ها در حوالی منزل امید نوروزی مشغول جشن و پایکوبی بودند.

بلوار سیبویه شیراز و تمام خیابان های اطراف منزل نوروزی به دلیل ازدحام جمعیت مسدود شد.

عده زیادی هم موتورسوار در حالی که پرچم ایران و عکس های امید نوروزی را در دست داشتند، به سمت بلوار شهید چمران شهر شیراز حرکت کرده و در آنجا به جشن و پایکوبی پرداختند.

امید دست طلایی، تو افتخار مایی، نوروزی دوستت داریم، شیرمردان یا علی مدد، امید شیرانه یا علی مدد از جمله شعارهایی بود که مردم سر دادند.

براساس این گزارش، استاندار فارس به همراه معاونان خود و همچنین فرمانده سپاه فجر شیراز و تنی چند از مسوولان استان فارس در منزل امید نوروزی حضور یافتند و با پدر و مادر این ورزشکار افتخارآفرین کشورمان به گفت و گو پرداخته و این پیروزی بزرگ را تبریک گفتند.ک/۴

۷۳۶۸/۶۶۷

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۴۷۷۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.