اشکالات تبیین علّی عمل و پیامدهای آن برای علوم انسانی

۲۲ آبان ،

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در تاریخ ۲۴ آبان ماه نشست علمی اشکالات تبیین علی عمل و پیامدهای آن برای علوم انسانی مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ گروه فلسفه، علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به منظور تبیین مبانی دیدگاه های مطرح درباره ساختار و روش علوم انسانی، رفتاری، نشست علمی تخصصی، اشکالات تبیین علی عمل و پیامدهای آن برای علوم انسانی را برگزار می کند.

بنابراین گزارش تفسیری، مهدی ذاکری عضو هیات علمی دانشگاه تهران (پردیس قم) در این نشست به سخنرانی می پردازد و سوالاتی در خصوص رد و اثبات هر یک از نظریات چه لوازمی را برای علوم انسانی پاسخ می دهد.

بر اساس این گزارش تفسیری، توضیح نظریه علی درباره عمل- بیان اشکالات وارد شده به این نظریه، نظریه علی اصلاح شده دیوید سنف، ارزیابی توان پاسخ گویی نظریه دیوید سن به اشکالات و لوازم اثبات و رد نظریه علی عمل برای علوم انسانی از جمله محورهای این نشست به شمار می آید.

براساس این گزارش تفسیری، این نشست چهارشنبه ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در قم برگزار می گردد و علاقمندان می توانند در این نشست شرکت کنند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.