آخرین اخبار تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی در سال ۱۴۰۲

در این صفحه از سایت ممتازنیوز جدیدترین و آخرین اخبار و ابلاغیه های دولت و مجلس در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی در فروردین ۱۴۰۳ مطلع شوید.

خبر خوش برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی در سال ۱۴۰۲، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی از مسائل مهم کشور است و با هماهنگی معاونت قوانین و هیأت رئیسه به زودی در دستور کار صحن قرار می گیرد. کمیسیون اجتماعی نیز اصلاحاتی روی این طرح اعمال کرده و این طرح بار مالی برای دولت ندارد.

میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور درباره آخرین خبرها از قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی صحبت کرد.

طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی ۱۴۰۲

مطابق طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی در سال ۱۴۰۲ کارکنان تنها در قالب رسمی و پیمانی به ارائه خدمت می‌پردازند و اگر قرار باشد فردی به صورت موقت به فعالیت بپردازد در یک قرارداد سه ماهه حداکثر با سه بار تمدید می‌تواند خدمت خود را به دستگاه مربوطه ارائه بدهد.

براساس طرح ساماندهی منابع جذب هرگونه نیرو به صورت شرکتی ممنوع خواهد شد و نیروهای شرکتی باید تبدیل به قرارداد کار معین ذیل ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری شوند و قراردادی‌هایی هم که از سنوات مشخصی بالاتر برخوردار هستند، تبدیل به پیمانی شده و پیمانی‌ها هم بعد از گذشت حدود ۳ تا ۵ سال می توانند، آزمایشی و سپس رسمی شوند.

افرادی که از قبل از سال ۹۷ نیز در قالب نیروهای قراردادی در دستگاه‌های اجرایی مشغول به فعالیت شده‌اند از طریق آزمون و در بازه زمانی مشخص در قالب رسمی و پیمانی تبدیل وضعیت می‌شوند.

از سوی دیگر افرادی نیز که به صورت نیروهای شرکتی مشغول به خدمت هستند اما کارهای دائمی برای دستگاه مربوطه انجام می‌دهند هم تبدیل وضعیت خواهند شد.

این طرح در قالب یک فوریتی آماده شده و در سامانه قانونگذاری مجلس شورای اسلامی به ثبت رسیده است .

اشکالات مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی رفع میشود

در سال ۱۴۰۲ در ازای هر نیروی شرکتی رقمی به صورت ماهانه به هر دستگاه پرداخت می‌شود که قسمتی از آن تحت عنوان ضریب بالا سری به پیمانکار معرفی کننده، پرداخت می‌شود که براساس طرح ساماندهی منابع با حذف پیمانکار کل این مبلغ به نیرو به عنوان حقوق پرداخت می‌شود و دیگر میزان حقوقش در حالت قراردادی و کار معین با شرکتی فرقی نخواهد کرد.

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از رفع اشکالات رئیس مجلس بر مصوبه دولت برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی خبرداد.

این ایرادها که عمدتا ایرادهای حقوقی و شکلی و برخی ایرادهای محتوایی بود، رفع شده و در قالب لایحه‌ای به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تقدیم شده که این ایرادها در دولت رفع می‌شود.

  وی افزود: علاوه بر این تعدادی از نمایندگان در مجلس طرح مفصل‌تری تهیه کردند که در راستای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه‌های اجرایی تهیه شده بود، اما چون این طرح آخر عمر مجلس قبل مطرح شده بود، رسیدگی به آن به عمر آن مجلس کفاف نداد و از دستور خارج شد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور یادآور شد: ‌تعداد دیگری از نمایندگان در مجلس جدید نیز طرحی تهیه کردند که برای ساماندهی نیروهای شرکتی در دستگاه‌های اجرایی به زودی دستور کار قرار می‌گیرد.

این طرح‌ها در واقع دنبال این هدف هستند که منفعت عمومی دستگاه‌های اجرایی مد نظر قرار گیرد و هزینه دولت از این طریق کاهش یابد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا با تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه، حجم دولت برخلاف قانون ممنوعیت استخدام جدید، افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: این گونه نیست که با تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، حجم دولت اضافه شود. چون اولا استخدام که در قانون مدیریت ممنوع شده تعریف دارد و در قانون مدیریت دو گونه استخدام رسمی و پیمانی در تبصره ذیل ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری تعریف شده است. وی ادامه داد: همچنین در ماده ۱۲۴ اجازه داده شده است به اندازه نیاز دستگاه‌های اجرایی،نیروهایی در قالب قرارداد قانون کار به کار گرفته شود که البته اینها به منزله استخدام نیروی جدید نیست، بلکه به معنای استفاده از توان کار و نیروی افراد در دستگاه اجرایی به شمار می‌رود.

در سوابق قانون برنامه احکامی وجود دارد که دولت به مرور تصدی‌های خود را واگذار کند که با سه هدف کاهش هزینه دستگاه اجرایی، تقویت بخش خصوصی و امنیت نسبی برای شاغلان، تصدی‌های دولتی‌ واگذار می‌شود.

ایشان تصریح کرد: اگر قرار است یک تصدی واگذار شود، باید از صفر تا ۱۰۰ آن واگذار شود، نه اینکه شرکت تامین نیرو در داخل دستگاه اجرایی تشکیل شده و از امکانات، فضای اداری، آب و برق و تجهیزات دستگاه استفاده کرده و فقط واسطه‌ای بین دستگاه اجرایی و نیروی شرکت باشد که ماهانه مبلغی به جیب بزند.

وی افزود: شرکتهای تامین نیرو کارشان این بود که فقط ماهانه لیستی از نیروها تهیه کردند و حقوق آنها را از دستگاه دریافت کرده و درصدی به نیرو پرداخت می‌کردند و بقیه را به جیب می‌زدند که این کار به معنای واگذاری تصدی نیست.

وی تاکید کرد: در هیچ جای قانون مدیریت خدمات کشوری نیامده است که دستگاه اجرایی از طریق شرکتهای تامین نیرو به جذب نیرو بپردازد و شرکت‌هایی که از این رهگذر به منافع کلانی رسیده‌اند، امروز در مقابل مصوبه دولت برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مقاومت می‌کنند، اما دولت می‌خواهد این اجحاف به نیروی انسانی برچیده شود.

اگر دستگاه‌های اجرایی دولتی مانند وزارت نیرو و یا نفت برای اجرای پروژه‌هایی در مورد راهسازی، راه‌آهن، سدسازی و یا پروژه‌های عسلویه احتیاج به نیرو دارد، از طریق قرارداد با شرکتهای خصوصی حجم کار را از آنها طلب می‌کند که خود آن شرکتهای خصوصی برای اجرای یک پروژه سدسازی مثلا ۵۰۰ نفر به کار می‌گیرد و یا در پروژه راه‌سازی ۱۰۰ نفر و یا مثلا در پروژه عسلویه چند صد نفر را به کار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: آنچه دولت ممنوع کرده انعقاد قرارداد دستگاه اجرایی با شرکتهای تامین نیرو است که قبلا با یک برداشت غیرحقوقی از مصوبه واگذاری تصدی‌ها به دنبال جذب نیروی شرکتی بودند، اما امروز دولت می‌خواهد غیر از کارهای حجمی سایر نیروهای شرکتی را تبدیل وضعیت کند.

در مورد ایراد مصوبه دولت برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی برخی از پاسخ‌های حقوقی ارائه شد و در مورد موادی که براساس اصل ۸۵ قانون اساسی، بنا شده لایحه‌ای از پاسخ‌های مورد نظر به معاونت توسعه مدیریت ارائه شده که در دولت این موارد برطرف می‌شود.

تا این لحظه ۸۵نظر ثبت شده
  1. نقطه کور:

    سلام لطفا تکلیف نیروهای شرکتی تحصیلکرده و سابقه بالا را هم معلوم کنید این تبعیض بزرگی در حق مردم بوده است که خانواده ایثارگران بدون مدرک و سابقه رسمی شدند من پدرم جانباز شیمیایی است ولی چکارکنم که اصلا قبول نمی کنه مدرکی بیاره برای استخدام من ، می گه ما برای خدا و مردم جنگیدیم نه اینکه در حق مردم ظلم کنیم عدالت باید برای همه یکسان اجرا شود .

  2. بی پارتی:

    نیروی شرکتی که با فوق دیپلم یا دیپلم رفته سرکار در بهترین اداره و با پارتی بازی الان خوشحاله که میخواد تبدیل بشه چرا حق کسایی که پارتی ندارند را می‌خورید. اکثر شرکتی ها از اقوام پیمانکار هستند

  3. محمود:

    سلام سال ۸۶ در بهداشت درمان نفت شیراز مشغول به کار کردم ولی هر روز به بهانه هایی تبدیل وضعیت نشدم حالاکه با تبعیض نیروهایی که هنوز دوسال نیست اومدن سر کار و فقط به صرف ایثارگری پدراشون استخدام رسمی شدند تکلیف ماها که همه با سابقه بالای ۱۰ سال داریم چی میشه ایا باید به همین شکل بمونیم بعد از ۱۶ سال کار !!!!!تکلیف ما چی میشه

  4. نیما:

    نیروهای شرکتی کلا با پارتی بازی رفتند وارد اداره جات و بانکا شدند . گناه اشخاصی مثل من چیه که پارتی نداریم و نتونستیم وارد بشم ؟! شرکتی ها اکثرا بجای باباهای بازنشستشون رفتند یا با آشنا و پارتی بازی وارد شدن و همشونو جمع کن سواد یه دیپلمه رو ندارند و هر کدوم چند بار ازمون استخدامی دادند که هر بار فجیعتر از دوره قبلش مردود شدند .
    باید افرادی که رسمی یا قراردادی میشند از طریق آزمون سراسری و عدالت باشه نه اینکه افرادی با پارتی بازی و رانت بصورت شرکتی وارد بشند و حالا مفت و الکی بخوان تبدیل وضعیت بشند . اونوقت تکلیف اینهمه جوان بیکار باسواد چیمیشه که پارتی نداشتند ؟؟ باسوادا بیکار باشند و بیسوادای پارتی دار شرکتی بتونند باز پول مفت بیشتری بگیرند ؟
    مثلا اداره برق توزیع مهاباد یا پست برق مهاباد بیای نگاه کنی همشون با پارتی بازی و بجای باباهای بازنشستشون رفتند که هنوز چپ راستشونو نمیشناسند و بدون آزمون استخدامی مفت الکی شدن رسمی !و هیچکس دیگه ای رو غیر خودشون رانمیدن! مث اینکه ارث باباهاشون هستش اونوقت به ریش باسوادا که پارتی ندارن میخندن!
    من نمیدونم این نمایندگان چه فکری کردند و ایا نمیدونن این طرح مصداق بی عدالتیه ؟ یا اینکه فامیلاشونو که چنساله بزور پارتی بازی وارد اداره جات بانک ها کردن میخوان با این طرح رسمی کنند و چون سال آخر نمایندگیشونه زود تصویب کنن این طرحو!

  5. نام شما...فرهاد:

    سلام من سال ۱۳۹۵ تا۱۳۹۸ در اداره به صورت شرکتی کار کرده ام میتوانم جهت بکار گیری با توجه به سابقه ام اقدام کنم

  6. محمد:

    عدالت کجا بوده کیلویی چنده. جالبه اگر از کنار اغتشاشگران اتفاقی رد بشی به عنوان اغتشاشگر محسوب میشی ولی کمتر از شش ماه بری جبهه ایثارگر که هیچ اصلا به عنوان رهگذر هم حساب نمیشی. در مورد ما نیروهای شرکتی هم که دوساله که امروز صبح میکنن. و این بی‌عدالتی‌ها و تبعیض ها باعث دلسرد شدن ادم از نظام حاکم میشه.

  7. تساوی:

    سلام واقعا ناعادلانه است این بخشنامه استخدام ایثارگران خانواده شهدا یا جانبازان باز قابل قبول است ولی ایثارگری که به عللی ۲ سال یا کمتر جبهه رفته با خیلی های دیگه که برای انقلاب مالی و جانی پشت جبهه فعالیت داشتند برابر است ( فرق آنها مثل همیشه مدرک گرایی )است چرا فردی که نزدیک ۲۰سال سابقه کاری با مدرک کارشناسی و کارمرتبط دارد باید شرکتی بماند اما تلفنچی یا نظافتچی و… که سابقه کاری و مدرک تحصیلی ندارد بخاطر ایثارگر بودن خانواده اش باید رسمی شود این عدالت است ؟؟بخاطر همینه که ایران هیچوقت پیشرفت نمی کنه

  8. حمید ،قرارداد فصلی شرکتی:

    سلام. تموم حرفا و درد و دلی ها گفته شد ،منم از همین مشکلات دارم اذیت میشم .چن سالیه که تو راهداری گیلان ،بصورت فصلی ،قرار داد میبندن ،کارمیکنم .راننده سنگین هستم. بعد اتمام فصل غذر مارو میخوان .ما ک همش ۳۰ یا ۴۰ نفر بیشتر نیستیم، چرا با ما ادامه کار قرارداد نمیبندن. ؟بخدا خیلی دارم اذیت میشم ،زن و بچه من ،شرمندشونم. با کلی امید و انرژی و آرزو مثل سالهای قبل وارد اداره میشیم ،ولی بعد چن ماه دوباره ،سرافکنگی و شرمندگی پیش خونواده .ب حق همین ماه عزیز ،و اربعینی ک در پیش داریم ، جناب دکتر رییسی ،انتظار داریم به داد ما ،قراردادیهای موقت گیلان در راهداری باشین. عزت و عمر زیاد نسیبتان گردد ،تا ما به حق خود و همه کسایی ک زحمت میکشن ،برسن . آمین یا رب العالمین 🙏 ۱۴۰۱/۶/۱۵ گیلان_لاهیجان

  9. نصرت فریدونی:

    سلام شما را خدا قسم میدم فکری به حال نیروهای قراردادمعین هم بکنی من یه زنم ۲۵ سال خدمت کردم سنم ۴۸ ساله درخواست بازنشستگی دادم کل کارای پروندهام ام هم تمام کردم الان جوابم میگن یا ۵۵سال شن باشی یا بشین تا پیمانی باشی مشکل قلبی دارم فشار خون دارم نمیتونم کار کنم شما را خدا یه فکری به حال نیروهای قراردادمعین بکنید .

  10. نصرت فریدونی:

    سلام شما را خدا قسم میدم فکری به حال نیروهای قراردادمعین هم بکنی من یه زنم ۲۵ سال خدمت کردم سنم ۴۸ ساله درخواست بازنشستگی دادم کل کارای پرونده ام هم تمام کردم الان جوابم میگن یا ۵۵سال شن باشی یا بشین تا پیمانی باشی مشکل قلبی دارم فشار خون دارم نمیتونم کار کنم شما را خدا یه فکری به حال نیروهای قراردادمعین بکنید .

  11. رانندگان شبکه بهداشت کهگیلویه:

    سلام راننده استیجاری شبکه بهداشت دهدشتم هستم حدود ۱۳ سال کار میکنم ولی نا عدالتی که در حق ما است ایثارگری که تازه سر کار اومده تبدیا وضعیت شده ولی ماکه موهامون مثل دندونمون سفید شده هنوز منتظر فانون شدن این طرح هستیم لطفا به این نا عدالتی پایان بدید و فکری بحال ما کنید متشکر از اینکه همیشه به فکر نا عدالتی هستید و حق را نادیده میگیرید

  12. ابراهیم:

    سلام حدود۱۳سال راننده استیجاری شبکه بهداشت کهگیلویه هستم باحقوق ۲۷۰۰بخدا دیگه موهامون مثل دندونمون سفید شد ترا به خدا این ظلم را پایان بدید همه ماامیدمون به این تبدیل وضعیت بوده وهست دیگه هیچ جای مارا برا کار قبول نمیکنن ظلم را شروع کردیدید با تبدیل وضعیت ایثارگران خواهشن با تبدیل وضعیت ما که سابقه زیادی داریم وبلا تکلیفیم به پایان برسونید متشکر از اینکه زیاد در فکر ما بودید وهستید انشالا همتونون دست پروردگار میسپارم

  13. ابراهیم:

    سلام حدود۱۳سال راننده استیجاری شبکه بهداشت کهگیلویه هستم باحقوق ۲۷۰۰بخدا دیگه موهامون مثل دندونمون سفید شد ترا به خدا این ظلم را پایان بدید همه ماامیدمون به این تبدیل وضعیت بوده وهست دیگه هیچ جای مارا برا کار قبول نمیکنن ظلم را شروع کردیدید با تبدیل وضعیت ایثارگران خواهشن با تبدیل وضعیت ما که سابقه زیادی داریم وبلا تکلیفیم به پایان برسونید متشکر از اینکه زیاد در فکر ما بودید وهستید

  14. نام شما...:

    سلام حدود۱۳سال راننده استیجاری شبکه بهداشت کهگیلویه هستم باحقوق ۲۷۰۰بخدا دیگه موهامون مثل دندونمون سفید شد ترا به خدا این ظلم را پایان بدید همه ماامیدمون به این تبدیل وضعیت بوده وهست دیگه هیچ جای مارا برا کار قبول نمیکنن ظلم را شروع کردیدید با تبدیل وضعیت ایثارگران خواهشن با تبدیل وضعیت ما که سابقه زیادی داریم وبلا تکلیفیم به پایان برسونید متشکر از اینکه زیاد در فکر ما بودید وهستید

  15. تساوی:

    سلام حقوق کارمندان دولت درزمان دولت روحانی دوبارافزایش یافت که شکاف زیادی با کارگران و نیروهای شرکتی پیدا کرد . حال در سال ۱۴۰۱ که با دستور جناب رئیسی کارگران افزایش بیشتری داشتند وشکاف کمتر شد با اعتراضات کارمندان رسمی ( که به نیروهای شرکتی همانند کارگر افغانی می نگرند و همیشه باید خیلی از آنها بالاتر باشند ) حال قرار است باز کارمندان افزایش حقوق داشته باشند اگر اینطور است لطفا برای کارگران و… را هم افزایش دهید چون اسما ۵۷ دصد افزایش بود و عملا ۳۷

  16. علی:

    با سلام لطفا نیروهای شرکتی بانک کشاورزی هم مانند بانک رفاه رسمی شوند ۱۹ ساله که در این بانک شرکتی هستم.

  17. سعید:

    باسلام خدمت مقامات و مسئولین محترم ،
    با عرض پوزش ،این ظلمی که در حق مردم داره میشه و بخاطر اینکه از درآمد و زور کمتر برخوردارن و نمیتونن حنجرشونو پاره کنن و رگشون باد کنه و حقشونو بگیرن صداشونم در نمی آید .مطمئن باشین کائنات حق اینا رو از حلقوم ظالمان میکشه بیرون و تا زمانی که این ظلما پابرجاست مطمئن باشین که نه مملکت و نه شما به هیچ جایی نمیرسین درحالی که نمیدونین ایراد کار کجاست .این پیمانکارا رو درست کردین و انداخین جون مردم و کارگر ای بدبخت. که واسط بشن بین کارگر و سازمان که حقوقشونو بگیرن و نصف کنن و بخورن و لوح تقدیر بزارن رو میزشون و بخندن به ریش کارگر جماعت ..هیچ جای دنیا از این غلطا نمیکنن ..اصلا مهمتر از حقوق و مزایا .نیرویی هست که بعد از بیست سال زحمت تو سازمان هنوز اون نیرو رو از خودشون نمیدونن ..هر سازمانی به هر دلیلی که نیاز به نیروی حضور دائم داشته باشد و باید خودش خودش و خودش استخدام کنه وسلام.

  18. امیر:

    سلام صنایع دفاع اصلا گوشش بدهکار هیچ قانونی نیست ما اکثرا بالای بیست سال سابقه داریم البته از یکسال سابقه تا بیستو پنج سال داریم واقعا کارو شرکتی میکنه مزدشو رسمی میگیره تازه حالا دارن ۱۰۰ میلیون سفته میگیرن از نیروهای شرکتی که کامل بیگاری بکشن واقعا صنایع دفاع با بیشترین تعداد شرکتی داره برده داری میکنه

  19. اسلام:

    با سلام استخدام ایثارگران یا فرزندان آنها ظلم بزرگی است در حق نیروهای شرکتی که در ادارات دولتی و بانکها مشغول به کارند و تحصیلات و سابقه بالایی دارند و این امر مغایر با مسلمان بودن وتساوی است

  20. نیروی شرکتی:

    با سلام بنده در سال ۱۳۹۵به صورت مشاغل کارگری با آزمون در قوه قضاییه استخدام شدم ولی متأسفانه بعد از یک سال و نیم اینجانب را نیروی شرکتی کردند در حالی که این در قوه قضائیه سابقه ندارد و به ما گفتن چون سال ۱۳۹۵آمدی شرکتی شده اید حالا گناه ما چیست کجای این عدالت و قانون است کسی را از بالا به پایین بیاورند.

  21. امین:

    با سلام خدمت همه عزیزان، من بیشتر پیام هارو خوندم و بیشترتعداددارند سر دیگران مثال می زنند فقط ما دعا کنیم که مشکل همه عزیزان حل بشود چرا که قرآن فرمایش کرده است‌؛ الحسود لایسود به جای اینکه در کارهای همدیگه حسادت می کنیم دعای خیر برای همدیگر کنیم تا شاید مشکل مان حل شود، دوست عزیز تو خیلی ناراحتی که همکارت داره تبدیل وضعیت میشه؟؟؟؟؟ سعی کن دعای خیر اول برای دیگران بکن بعد برای خودت تا خدا از این عقیده پاکت راضی باشه و شاید دری هم برای تو باز کنه شاید🤔

    • محمد:

      این ظلم است همان قران گفته همه با هم برابر هستند تبعیض حرام است حق کسی را سلیقه ای نا حق نکنید با ایشالا وا ماشاالله کار درست نمیشه یه عمریه حق و حقوق مردم سر از جاهایی در آورد که بجز ناله و نفرین مظلوم کاری دیگه نتوانسته بکنه اونهم ازش دریق میکنید والله خیلی رو داری

  22. شرکتی ها:

    لطفا نیروهای شرکتی شاغل در بانکها که هم مدرک دانشگاهی دارند و هم سابقه بالا نزدیک ۲۰سال دارند را رسمی کنید دیگه سنمان نزدیک ۵۰ شده و جای دیگه هم نمی توانیم برای کار برویم لطفا همانطور که خانواده ایثارگران بدون سواد و سابقه و با هرسنی تبدیل وضعیت شدند . لااقل غیر ایثارگران که مدرک و سابقه دارندو سنشان بالا رفته را هم استخدام کنید ممنون

  23. در آرزوی استخدام:

    با سلام لطفا نیروهای شرکتی شاغل در بانکها که سابقه بالا و مدرک تحصیلی دارند را رسمی کنید خواهش می کنیم مانند ایثارگران شرط سن نداشته باشد زیرا ما ۲۰ ساله در این ارگان مشغول بکاریم طبیعیه که سنمان نزدیک ۵۰ باشد

  24. باران:

    شرکتی خیلی طلمه.قرداد ببندیم.ولی الان تازگی دارم میرم بیمارستان بازم شرکتیه

  25. شرکتی:

    سلام لطفا انتظامات دانشگاه امیرکبیر را رسمی کنید کارمان حساس و پر استرس و حقوقمان خیلی کم است ممنون

  26. نام شما...:

    با سلام پس چرا تکلیف نیروهای شرکتی شاغل در بانکها را معلوم نمی کنید ؟ جناب رئیسی ما به عدالت شما خیلی ایمان داشته و داریم بخدا این انصاف نیست نزدیک ۲۰ساله با مدرک دانشگاهی داریم حداقل حقوق را می گیریم الان هم که ایثارگران بدون سواد و سابقه ۳ برابر ما حقوق می گیرن وقتی هم حرف از افزایش حقوق ۱۴۰۱ می شه می گویند ۱۵درصد افزایش ، رسمی هاکه ۱۵ درصد هم برایشان زیاد است چون چند بار افزایش داشته اند اما شرکتی ها ۱۰۰ درصد هم اگه باشه باز خیلی عقب هستند لطفا رسیدگی کنید. (مگر ما برده از کشورهای دیگر هستیم )؟؟

  27. مبین:

    با سلام پس چرا تکلیف نیروهای شرکتی شاغل در بانکها را معلوم نمی کنید ؟ جناب رئیسی ما به عدالت شما خیلی ایمان داشته و داریم بخدا این انصاف نیست نزدیک ۲۰ساله با مدرک دانشگاهی داریم حداقل حقوق را می گیریم الان هم که ایثارگران بدون سواد و سابقه ۳ برابر ما حقوق می گیرن وقتی هم حرف از افزایش حقوق ۱۴۰۱ می شه می گویند ۱۵درصد افزایش ، رسمی هاکه ۱۵ درصد هم برایشان زیاد است چون چند بار افزایش داشته اند اما شرکتی ها ۱۰۰ درصد هم اگه باشه باز خیلی عقب هستند لطفا رسیدگی کنید. (مگر ما برده از کشورهای دیگر هستیم )؟؟

  28. غلامرضا سی:

    حدوداً از سال ۱۳۸۱در کمیته امداد مشغولم تا امروزشرکتی کار کردم و شرمنده اهل و عیال هستم اگه برای تبدیل و۱عیت ازمون بگیرند دیگه مغزما کشش لازم رو نداره با جوون ۲۰,۳۰ساله رقابت کنه سابقه کار هم لحاظ بشه ماهم دلگرم بشیم وگرنه این کار سنگ اندازیه

  29. عدالت خدا:

    استخدام ناعادلانه ایثارگران ظلم بزرگی در حق نیروهای شرکتی با سابقه بالاست که این مغایر اسلام است وبی انصافی و تبعیض بزرگی است در حق شرکتی هایی که سالیان سال عمر خود را در آن ارگان سپری کردند به امید تبدیل وضعیت

  30. عدالت:

    با سلام واقعا برای خودم متاسفم که ایرانی هستم . پدر بنده در زمان جنگ کمکهای مالی و جانی زیادی انجام داد ولی برای رضای خدا بود ومخالف مدرک و ریا بود اما حالا حق فرزندش با ۱۸ سال سابقه وتخصص در ارگان دولتی پایمال شده و همکار بنده که تازه یکساله به عنوان نیروی خدماتی اومده بدون تحصیلات داره رسمی می شه اما عمر ما رفت کسی بفکرمان نیست اینه عدالت حضرت علی ؟؟؟

  31. خدایا شکرت:

    با سلام لطفا برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شاغل در بانکها یا ارگانهای دولتی شرط سن نگذارند . نزدیک ۱۸ سال سابقه کار داریم و سنمان زیر ۵۰ است خواهش می کنیم بعد از این همه سال مانعی نباشد با تشکر

    • نام شما...فائزه:

      سلام ببخشید سوالی داشتم نیرویی که در بانک به صورت شرکتی جذب شود خانم باشد و باردار شود ایا به او مرخصی زایمان تعلق میگیرد یا ممکن است از کار بیکار شود؟

  32. نام شما...:

    با سلام لطفا برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شاغل در بانکها یا ارگانهای دولتی شرط سن نگذارند . نزدیک ۱۸ سال سابقه کار داریم و سنمان زیر ۵۰ است خواهش می کنیم بعد از این همه سال مانعی نباشد با تشکر

  33. شرکتی:

    سلام استخدام ایثارگران بدون سواد و سابقه ظلم بزرگیه در حق نیروهای تحصیلکرده شرکتی با سابقه بالا . چه بسا خیلی از این نیروهای شرکتی پدرانشان خیلی بیشتر از ایثارگران جهاد کردند اما چون در راه رضای خدا بود دنبال مدرک نبودند اما حالا اینگونه حقشان ضایع می شود

  34. م. ش:

    سلام با مدرک کارشناسی ارشد حسابداری هنوزشرکتی ام و در بانک پیش خدمت هستم امیدوارم سر تک تک فرزندان مسولین و نماینده بیاد .یا حق

  35. نام شما...:

    سلام مگه مملکت ما اسلامی و برابری نیست ؟ چرا همیشه خانواده شهدا و حالا ایثارگران ارجحیت دارند؟ هم برای دانشگاه هم استخدام . همکار بنده ۳ تا از فرزندانش از همین طریق استخدام شده در سالهای مختلف کارمند بانک شده . درسته خانواده شهدا و…خیلی عزیزند خدا اجرشان دهد ولی اینان برای رضای خدا و مملکت جنگیدند نه برای منافع مالی . برای عدالت جنگیدند نه تضیع کردن حق دیگران که سالیان سال کار می کنند و هنوز شرکتی اند چه بسا خیلی های دیگر چه در جبهه و چه پشت جبهه جانفشانی کردند اما مدرکی ندارند .

  36. سلام کارگرقراردادی ۱۳سال:

    باسلام من کارگر قراردادی تصفیه خانه فاضلاب توبدترین وکثیف ترین شرایط کارمیکنم مدت ۱۳سال بادوتابچه مدرسه ای وبرجی دومیلیون وپانصداجاره خانه ..خداوکیلی به مکافات دارم زندگی میکنم بااین حقوقی که میگیرم.اونوقت کسایی میان سرکارباپارتی همون وقت بدون هیچ سابقه کاری رسمی میشن دوبرابرمن حقوق میگیرن باکلی مزایای دیگه که ماخوابشم نمیبینیم .شماروبه اون خدایی که میپرستید یفکری بحال نیروها قرادادی پیمانکاری بکنیدخیلی داره درحق ماظلم میشه. یاعلی

  37. استخدام شرکتی:

    لطفا تکلیف نیروهای شرکتیهای با سابقه و مدرک را مشخص کنید . ایثارگران بدون مدرک و سابقه که تکلیفشان معلوم شد . معلمان هم که داره تکلیفشان معلوم می شه و همه حقوقها حدود ۱۵ میلیونه . چرا باید حقوق شرکتی دارای مدرک و سابقه بالا شاغل در بانک یا ارگان دولتی (که الان باید دارای پستی باشه )با اضافه کار و سایر مزایا ۵میلیون باشه موقع افزایش دادن حقوق سال جدید هم همه با هم یه جور افزایش پیدا می کنه آخه این انصافه ؟ در صورتیکه حقوق شرکتی ها باید مساوی بقیه بشه تا تورم ایجاد نشه

  38. هادینام شما...:

    احسنت،منم راننده ماشین استیجاری با حقوق یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومن هستم زیر نظر شرکت حمل و نقل هستم در مجموعه منطقه یک عملیات انتقال گاز که هرسال پیمانکار مون عوض میشه ، پیمانکار حقوق رو کامل به مالک ماشین میده و اونم یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومن بهمون میده؛بیمه و پاداش رو شرکت پرداخت میکنه،وقتی هم استعلام میزنع برا بیمه؛ حداقل حقوقمون ۳میلیون ۸۰۰ هزارتومن رد میکنن که کسی متوجه نشه؛پیمانکارها قانون رو دور میزنن و در حق ما کارگران ظلم میکنن

  39. زهره:

    بنده با مدرک فوق لیسانس و ۱۲ سال سابقه کار به عنوان نیروی شرکتی و با حداقل حقوق تمام کارهای اداره رو و انجام میدیم و حقوقموم یک چهارم نیروهای رسمی نیست انتظاری هم گنیم میگن شما نیروی شرکتی هستین این همه تبعیض تا کی حالا هم باید بنده خودم مسئول کارهای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری بشم که با دیپلم و سابقه کاری یکسال که با پارتی بازی وارد سیستم شده اند باید مراحل رسمی شدنش را انجام بدهم بنده هم ۱۲ سال در حال ایثار هستم با مزد که بیشترین حجم کار را دارم

  40. خدایا شکرت:

    باسلام چرا حق کسانی که مدرک دانشگاهی و سابقه کاربالا حدود ۲۰سال دارند را پایمال می کنند و ایثارگران را بدون مدرک و سابقه رسمی می کنند ؟این خودش یک نوع تبغیض و بی عدالتیه و مدرک گراییه .خیلی های دیگه بخاطر خدا و مردم از مال و جانشانه گذشتند بدون مدرک و حالا چون مدرکی ندارند حق فرزندانشان با سابقه کاری بالا پایمال می شود .

  41. Mohammad:

    اون زمان که من وارد اداره برق شدم همکارم ۳ سالش بود. حالا بعداز ۱۸ سال ایشون با یک سال سابقه کار فقط چون پدرش ایثارگر بوده به همراه خواهرش دارن رسمی میشن و من و خیلی از همکارام با سابقه بالای ۱۵ سال و تجربه و مهارت چندین برابری نسبت به خیلی از اینها همچنان بلاتکلیف مانده ایم. توی حکومتی که از عدالت دم میزنید این کجاش عادلانه هست.

  42. سینا:

    سلام من در بیمارستان مشغول به کار هستم از سال ۹۴که خدمات شرکتی هستم دوران کرونا تمامی کارکنان دریافتی فوق العاده کرونا داشتن بقیر نیرو های شرکتی خدمات که بیشترین درگیری با بیمار با خدمات بوده اما به ما گفتن به شما تعلق نمیگیره اخه چرا بیمارستانهای دیگه دادن ولی به ما ندن

  43. شرکتی فسیل:

    با سلام لطفا کسانی که سابقه بالا دارند و شرکتی هستند را همزمان با خانواده ایثارگران رسمی کنید موهایمان مثل دندانمان سفید شد هنوز شرکتی هستیم رحم و انصاف داشته باشید بخدا خانواده ما هم برای کشورمان خیلی تلاش کردند

  44. سینا شرکتی:

    سلام چرا نیروهای شرکتی که سابقه بالا دارند را تبدیل وضعیت نمی کنند و خانواده ایثارگران را با سابقه بسیار کم تبدیل وضعیت می کنند ؟ لطفا تکلیف همه را مشخص کنید و محیط کار را بیش از این عذاب آور و پر تنش نکنید

    • سیناه:

      سلام من در بیمارستان مشغول به کار هستم از سال ۹۴که خدمات شرکتی هستم دوران کرونا تمامی کارکنان دریافتی فوق العاده کرونا داشتن بقیر نیرو های شرکتی خدمات که بیشترین درگیری با بیمار با خدمات بوده اما به ما گفتن به شما تعلق نمیگیره اخه چرا بیمارستانهای دیگه دادن ولی به ما ندن

  45. نام شما...:

    سلام.فکری به حال نیروهای شرکتی بانک ملی بکنید با ۱۵سال سابقه هیچی از خودم ندارم حتی یک ماشین هم ندارم .کارشو ما میکنیم پولشو رسمی ها میگیرن .گند بزنن به قانونتون

  46. نام شما...:

    سلام.فکری به حال نیروهای شرکتی بانک ملی بکنید با ۱۵سال سابقه هیچی از خودم ندارم حتی یک ماشین هم ندارم .کارشو ما میکنیم پولشو رسمی ها میگیرن .گند بزنن به قانون و اسلامتون.

  47. شرکتی قدیمی:

    سلام مگر قرار نبو ۴۵ روزه تکلیف نیروهای شرکتی مشخص شود ؟ خواهش می کنیم همزمان با خانواده شهدا و جانبازین تکلیف ما را هم مشخص کنید لا اقل ازآنهایی که سابقه بالا دارند شروع شود بخدا با فقر پیر شدیم رحم کنید .

  48. Asgar:

    بنده از سال ۸۱دارم شرکتی خدمت میکنم ۱۹ سال است هرسال بایه شرکت قراردادامضامیکنیم ما نگهبان در ایستگاههای شرکت ارتباطات زیرساخت را از این بلاتکلیفی دربیارید همه میدانند که شرکت ها واسطه بین ما ودستگاه هستندچرا دستگاه این مبلغی که به عنوان حقوق پرداخت میکنند را مستقیم به کارگر فلک زده نمیدهنددراین وسط دودش تو چشم ما میره نمایندگان مجلس خودشان مگر با این موضوع برخورد نکردند.

  49. بی بی اعظم عزیزی:

    باسلام نیروی حجمی هستم با مدرک کارشناسی مدیریت با رتبه ۲۸ در سال ۸۲ و سال ۸۴وارد سازمان آبفا مشهد شدم که از آن زمان هنوز تبدیل وضعیت نشده ام و در بدترین شرایط در تصفیه خانه فاضلاب مشهد کار کردم چه بسا همکاران من با مدرک پایین تر و سابقه کم تر در ستاد مرکزی دور از هرگونه آلودگی استخدام رسمی شده اند لطفا به این بی عدالتی پایان دهید چرا وقتی تبدیل وضعیت شامل ما میشه انجام نمیشه…

  50. افشین اصلانی:

    afshin.aslani0336@gmail.com

  51. مسلمان:

    اینجانب برای کشورم خیلی جهاد کردم اما چون برای رضای خدا بود دنبال مدرک این چیزها نبودم . ولی حالا می بینم فرزندان ایثارگران در طول این سالها یا دانشگاه قبول شدند یا به ترتیب همه فرزندانشان استخدام شدند اکنون هم تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی که با داشتن کارت معمولی حتی با درصد اندک ایثارگری قراره رسمی شوند اما فرزند من با سابقه کاری بالا و وجدان کاری همچنان بلاتکلیف و شرکتی است و از این وضعیت ناعادلانه دچار افسردگی گشته است شما را به خدا همه را یکسان تبدیل وضعیت کنید تا انگیزه کاری از بین نرود سپاسگذارم

    • ازمونی:

      من با ازمون استخدامی وارد ابفا شدم اونوقت ادمایی که هم سن من اند چون با پارتی اومدم و با رشته های چرت و پرت مدر از دارقوز اباد تبدیل وضعیت بشن. حقوقشون کمه، شاید هزاران نفر دیگه تمایل داشته باشن با همین حقوق کم استخدام بشن

  52. نیروی شرکتی:

    با سلام ۱۷ ساله که با مدرک کارشناسی در یکی از بانکها مشغول بکارم و ۴۶ ساله ام هر سال با امید اینکه قانونی بیاید و رسمی شویم انتظار کشیدیم . حال بعد از این همه انتظار بفکر تبدیل وضعیت خانواده جانبازین و… هستند ما منکر زحمات جانبازین عزیز نیستیم اما چرا کسی که شاید فقط چند سال سابقه دارد و پدرش ۲ سال جانبازی معمولی (زمینی) دارد تبدیل وضعبت شود بعد امثال من که ۱۷ سال سابقه دارم وسنم از کارکردن درجای دیگر گذشته و پدرم کلی خدمات برای کشور درپشت جبهه انجام داده اما مدرکی نداردهمینطور بلاتکلیف و شرکتی بمانیم گناه ما چیست ؟ لطفا فکری برای ماکه سابقه و سنمان بالاست بکنید با تشکر

  53. پارتی شیمی امیرکبیر:

    باسلام اینجانب ارسال ۹۷درپتروشیمی امیرکبیر زیرنظرپیمانکارمشغول بکارهستم بصورت روزمزد موردی یک‌ماهه تو پتروشیمی اگه پارتی و رابطه نداشته باشی روزمزد هم نمیزارن کارکنی.من فرزند ایثارگرهستم با مدرک لیسانس مانفرات روزمزد۹۰درصدتعمیرات شرکت انجام میدهیم نه پاداش.شیمی کارت مزایا بیمه تکمیلی شامل مانمیشود فقط مختص نیروهای قراردادی ورسمی قرار میگیرد تاکی تبعیض و پارتی بازی توپتروشیمی باشه امیدوارم آقای رییسی ووزیرنفت ورود کنن وفکری باحال نیروهای موردی روزمزدکنن

  54. احمد:

    باسلام فکری به حال نیروهای باشگاه شماره یک صنعت نفت اصفهان بکنیدکه زیر نظرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی می باشد

  55. محسن:

    با سلام بنده و ۱۳ نفر نیروی تاسیسات دانشگاه ازاد واحد نجف اباد هستیم که بالای ۱۰ سال سابقه اکثرا داریم ، هر ماه با التماس حقوق میگیریم از شرکت و هر سال بعد از اتمام قرار داد کلی طلب داریم ولی از ترس اخراج نشدن مجبوریم تسویه کنیم نمیدونم تا کی باید به خاطر ترس از بیکار نشدن حق زن و بچه ما رو این شرکت ها بخورن و هر روز کلفت تر بشن ای خدا به داد ما هم برس

  56. برقکارسیمبان:

    یک فکری هم برای برقکاران ادارات برق امورها بکنید که علیرغم اینکه تمام کارهای تخصصی وفنی ودر زیر آفتاب تابستان وسرمای زمستان انجام می دن ولی در زیر فشار تبعیض وبی عدالتی صدای شکستن استخوناشون شنیده میشه

  57. نام شما...:

    باسلام فکری بحاله نیروههای شرکتی وحجمی فرودگاهها هم بکنین ۱۸سال با دلهره واسترس سرکار میریم با۴۰۰۰۰۰۰تومن حقوق اینه عدالت

  58. بهزاد:

    باسلام یه فکری هم بحاله نیروههای شرکت وحجمی شرکت فرودگاهها بکنین ما بنده خدا نیستیم ۱۸سال با ترس کار میکنیم چرا واقعا کو عدالت کو

  59. بهزاد:

    باسلام یه فکری هم بحاله نیروههای شرکت وحجمی شرکت فرودگاهها بکنین ما بنده خدا نیستیم ۱۸سال با ترس کار میکنیم چرا واقعا کو عدالت کو

  60. علی:

    سلام.بنده تعداد زیادی از همکارانم در تعمیرگاه های مجاز سایپا مشغول به فعالیت هستیم که علاوه بر ساعت کاری ۱۱ ساعته و سختی شغل حقوقمان توسط پیمانکار و به صورت درصدی پرداخت میشود که در ۹۹ در صد موارد دریافتیمان زیر ۳ میلیون تومان است.بدون سنوات و عیدی و حقوق ثابت و امنیت شغلی.خواهشا فکری به حال ما کنید.با این وضعیت زندگی کردن غیرممکنه.لطفا واسطه ها و پیمانکاران رو حذف کنید.زحمت فقط واسه ماست و سود ۹۰ درصدی عاید پیمانکار میشود…

  61. محمد:

    تکلیف منی که بعد ۱۷سال کار تو مخابرات پیمانکار جدید اومد تعدیل نیرو کرد و از ده نفر سه نفر نگه داشت چیه به هر کیم گفتیم . گفتن دادیم پیمانکار شما رو اینجا نبینیم

  62. Vhid:

    سلام ببخشین نیروهای شرکتی و پیمانکاری تا کی با این طرح باید سر کنند که شرکت درصد بالایی از حقوق کارگر برمیداره و مقدار ناچیزی به کارگر میدهد و اگه اعتراضی کرد سریع میگه بسلامت و فامیل و بستگان درجه ۱ و۲ و۳ خودش آورده در راس کار و به یه عده بدبخت و بیچاره زور میگن واقعا خداییش این انصاف و این عدالت تو کدوم زمینه تو این ۴۰ سال عدالت اجرا کردین…؟ تاکی به دزدی ها نگاه میکنین و صداتون درنمیاد نکنه منفعتی بهشون میرسه حتما اینطوره…خداوکیلی به نیروهای شرکتی و پیمانکاری و روزمزد شات دانی یه نگاهی کنین حق کارگر خوردن نداره…یعنی افرادی پیدا میشوند حق ما رو از یه سری دزد قانونی بگیرند خداییش صدای ما کارگران فولاد مبارکه اصفهان به گوش رهبر عزیزمان ومقامات محترم مجلس و جناب رئیسی برسونین ما چشم به عدالت که قول داده دوختیم به امید یه زندگی بهتر برای تمامی کارگران کشورم .

  63. قاسم‌شمخانی‌:

    ‌با‌سلام‌
    عدالت‌کو‌ ‌من‌ پرسنل‌‌‌‌ بیمارستان‌‌…….اهواز‌ هستم‌‌‌‌ بنده‌ تکنسین برق با‌مدرک‌
    فوق‌دیپلم و در‌حال‌حاضر‌ در‌حال‌تحصیل‌‌ کارشناسی‌ هستم‌ با‌کلی‌ تجربه‌کاری‌
    ۲۹‌سالمه‌‌ حقوقی‌ که‌ میگرم‌ کفاف‌ زندگیم‌‌ نمیشه‌ (چهار‌میلیون‌دویست) طرف‌ داریم‌ خدمات‌‌ قراردادی‌
    زیر‌دیپلم‌ که‌ حقوقش‌ بالای‌ هفت‌میلیون‌‌ هستش‌‌‌‌ وجدانن‌ این‌ انصافه‌
    خدا‌‌تاکی‌ این‌ تبعیض‌‌، خواهش‌ میکنم‌ یه‌کاری‌ بکنید‌ برامون‌

    اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج‌

  64. ایران:

    قریب به ۱۲ سال است که در سازمان بنادر و دریانوردی با مدرک فوق لیسانس به عنوان نیروی شرکتی در پست کارشناسی و در ساختمان مرکزی اداره کل دارم کار می کنم خیلی ها به واسطه داشتن پارتی و باند بازی به راحتی قرارداد مستقیم شدن . گناه من چیه که پدرم کشاورزه و کسی رو ندارم. آخه این کجاش کشور اسلامیه، ای کاش مسئولین هم بدون شعار حداقل یک کار خداپسندانه انجام میدادن و با تصمیم شجاعانه ریشه این بی عدالتی ها را خشک می کردند و با تبدیل وضعیت شدن سایر نیروها هم بتوانن مثل بقیه همکاران حقوق مناسب گرفته و طعم عدالت را در کشور اسلامی بچشن.

  65. موسی نارویی:

    سلام ۱۳سال هست که قرارداد حجمی وحقوق مان از طرح به بدبختی داده میشود شمارابخدا پیگیری کنید درضمن راهداری وحمل ونقل جاده ای کار میکنم

  66. شرکتی:

    سال ۹۳ که استخدام شدم به عنوان نیروی شرکتی وتمام همکاران من به صورت پیمانی در یک سال ویک روز وارد محل کار شدیم اما متاسفانه ۸سال است از این ماجرا میگزرد وهمه ی انها صاحب خانه ماشین ودر رفاه کامل هستند وتنها من متاسفانه مورد تبعیض قرار گرفتم وهمچنان با مستاجری وبدبختی زندگیم رو به سر میبرم تا کی باید تعدادی از مرم بااین درد ورنج وبی عدالتی باید بسوزند وبسازند پس کی باید بیاد و جلو این ظلم بگیره چرا باید خرج دلالان وپیمانکاران از جیب نیرو های شرکتی در بیاد خدایا تاکی

  67. سارا گلدره:

    نیروهای قراردادی مشاغل کارگری وزارت بهداشت کی تبدیل وضعیت می شوند ۲۴سال کارکردیم هنوزبلاتکلیفیم این عدالته؟ کمی هم به این نیروها توجه کنید خسته وافسرده شدیم تاکی باید حق وحقوقمان پایمال شود شماروبه این عزای اباعبدالله کاری کنید مانیروی اداری هستیم نه خدماتی ولی قراردادمان خدماتی است تاکی ظلم؟تاکی؟

  68. ابوالفضل:

    سلام .بنده پدرم با ۹۵ ماه جبهه که ۲۹ ماه جنگی بوده .۱۶ ماه بسیجی بودن خودم کارشناس پرستاری هستم ۶ ماه خدمت سربازی رفتم سال ۹۳ و بعد کارت پایان خدمت گرفتم ۱۷ ماه دوره اجباری طرح رو رفتم ۱۷ ماه دوباره تمدید شدم و اختیاری بودم دقیقا ۱۴۰۰/۱/۲۴ طرحم تموم شد و دوباره برای بار سوم تمدید نشدم چون گفتم نیرو داریم باید صب کنید حالا میگن چون ۳ ماه برای شما بیمه رد نشده قانون تبدیل وضعیت شامل حالتون نمیشه اخه این ظلم نیست؟ کسیکه هنوز ۵ ماه نیست اومده طرح تبدیل وضعیت بشه و امثال ما چه گناهی کردن اگه هدف تبدیل وضعیت هست امثال مارو هم که چند ماه فاصله شغلی داشتن رو هم تبدیل وضعیت کنند لطفا صدای مارو برسونید

  69. شهاب:

    سلام.هرسال یه چندتا وعده و بعد هیچ.یعنی تو این مملکت این همه مسئول این همه نماینده مجلس هیچ کس همچنین دزدی آشکار و‌ کلان را نمیبینه یا خودشونم نفعی دارن.به امید اینکه یه فرد سالم بیاید و از ما نیروهای شرکتی حمایت بکنه مدرکم لیسانس و ۹ساله تو بانک آبدارچی هستم

  70. محمود:

    سلام لطفا فکری بحال نیروهای شرکتی حفاظت از اراضی وزارت راه وشهرسازی بکنید. که بیشترین کارایی روهم داریم. برید آمارو نگاه کنید درهرماه چقدر اززمین های دولتی رو رفع تصرف می کنیم.

  71. Zahra:

    سلام در قراردادهای شرکتی تکلیف نیروهای خرید خدمت حجمی را نیز روشن کنید بیشترین ظلم به این گروه می شود
    خرید خدمات خودرویی
    راننده با ماشین در اردیبهشت ۱۴۰۰ یک میلیون وهشتصد میگیرد
    به دادشان برسید

  72. علی:

    اخه چرا باید ما شرکتی کار کنیم در بانکها به ویژه خربه در بانک تجارت تا کی این همه بی عدالتی و تبعیض میگند بانک تجارت خصوصی خصوصی باشه مگه زیر نظر بانک مرکزی کار نمی کنه مگه ما جزه افراد این جامع نیستیم
    باید پرسنل شرکتی بانک تجارت را تبدیل وضعیت کنید

    • سمین:

      بی عدالتی در بانک تجارت بیداد میکند .
      نیروهای شرکتی بیشترین کار و کمترین دریافت رو نسبت به نیروهای رسمی دارن .
      امیدواریم واقعا فکری به حال نیروهای شرکت خدمات‌تجارت بشود

  73. صادق:

    چراحق منه فرزندجانبازبایدضایع بشه ۱۰شرکتی کم نیست خدالعنت کنه باعث بانی اونی که چوب لای چرخ مامیکنه بس کنیدبه مولا خسته شدیم همش نامردی

  74. حسین:

    انشالله خیر نبینند که اینجور ما را بعد ۱۷ سال سابقه کاری با مدرک لیسانس همچنان شرکتی هستیم

  75. بابک سلطانی:

    از تبدیل وضعیت نیروها شرکتی دادگستری چه خبر؟

  76. امین:

    سلام من هم ۸ سال است سرایدار خدمتگذار با مدرک لیسانس و ۲۸۰۰۰۰۰ حقوقم. قراردادکار معین هستم.حالا حق التدرس ها را تبدیل وضعیت می کنند که قبل از ۹۱ فقط چند ماه در آموزش و پرورش بودن. ما که جلو مجلس نرفتیم را تبدیل وضعیت نمی کنند. تورا خدا با ۲۸۰۰۰۰۰ می سود زندگی کرد.خود حدیث مفصل بخوانید ما چقدر از شما و تصمیماتتان گلایه داریم هر ماه که شما حقوق می گیرید (دوزار) در کیسه ما گداهای کارمندنما خیرات بریزید. این کدام عدالت است؟؟؟ من که مانده ام شما چطور؟

  77. محمود اکبری:

    با سلام اگر دولت انقلابی است چرا برای تمام کارکنان لشکر و کشوری افزایشات عمل میشوند ولی برای کارکنان قراردادی هیچ افزایشی در نظر گرفته نمیشود عدالت کجاست شعار کجاست

  78. محمد اسدی علی کردی:

    سلام همش حرف میزنندپس کی میخوان عمل کنندبامدرک لیسانس نیروی شرکتی آموزش وپرورش عشایرفارس هستم که خدماتی کارمیکنم پس کی پیمانی میشوم ۰۹۱۷۲۵۰۴۵۴۳

  79. نیروی شرکتی:

    خدا لعنت شون بکنند که ما را قراردادی نکردند یک مشت دزد وقتی مال ما شرکتی ها رو میخورند صد رحمت به آمریکا….خدا لعنت بکند معاون اول رئیس جمهور

  80. ahmad:

    بنده و ۸نفر از دوستانمان در شهرستان ملایر کارمندان خدمات بیمارستان های مهر و امام حسین (ع) زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی همدان هست مشغول به کار هستیم دولت آقای احمدی نژاد روبه پایان است دانشگاه هم جواب درستی به ما نمیدهند آیا تبدیل وضعیت ما انجام خواهد شد یا نه با تشکر
    گودرزی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.