اشکان دژآگه: ماگات می‌تواند مانع سقوط فولام شود/ از اهمیت بازی با چلسی باخبریم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – مهر نوشت:

هافبک ایرانی تیم فوتبال فولام گفت “فلیکس ماگات” قادر است تا مانع از سقوط این تیم به دسته پایین تر رقابتهای فوتبال انگلستان شود.
تیم فوتبال فولام در حالی فردا در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر با چلسی صدرنشین دیدار می‌کند که در انتهای جدول قرار دارد و چهار امتیاز با خارج شدن از منطقه خطر فاصله دارد.
دژگه در آستانه این دیدار به حمایت از “فلیکس ماگات”پرداخته است. این بازیکن در ولفسبورگ زیر نظر این مربی کار کرد و جام قهرمانی رقابتهای بوندس لیگا در سال ۲۰۱۱ را بالای سر برد. دژآگه اعتقاد دارد این مربی ۶۰ ساله اکنون می‌تواند این موفقیت خود را تکرار کند.
وی گفت: من با او جام بردم. ما همچنین در آن تیم در همین وضعیتی قرار داشتیم که امروز آن را تجربه می‌کنیم. کار را به بازی آخر کشاندیم. هر چیزی در فوتبال امکانپذیر است.
ماگات به خاطر سبک خشن تمریناتش مورد انتقاد واقع شده است. همین امر باعث شده وی را “شکنجه‌گر” و “صدام حسین” خطاب کنند.
دژآگه از سرمربی خود دفاع کرد و گفت: هر مربی‌ای سبک ویژه خودش را دارد. سبک او کار سخت و منضبط بودن است. فکر می‌کنم این برای یک تیم خوب است و امیدوارم بتوانیم در لیگ بمانیم. از هفته گذشته همه می‌خواهند برای ماندن باشگاه تلاش کنند.
فولام فردا در کراون کاتج میزبان چلسی است. دژآگه می‌گوید آنها می‌توانند از عملکرد اخیر مقابل تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول برای این بازی نیرو بگیرند.
دژآگه در خصوص این بازی گفت: این یک بازی بزرگ است و دربی محسوب می‌شود. ما می‌دانیم که این بازی چقدر اهمیت دارد. چلسی خیلی خوب بازی می‌کند و من فکر می‌کنم آنها در این لحظه بهترین تیم لیگ هستند. البته ما به تازگی مقابل تیم‌های بزرگ بازی‌های خوبی را انجام داده‌ایم که می‌توانیم از این بازی‌ها روحیه بگیریم.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.