اصحاب فرهنگ و هنر برای تحقق منویات رهبری در سال ۹۲ تلاش کنند

ایران > دولت
تهران- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نامگذاری سالاز سوی رهبر معظم انقلاب به نام ˈحماسه سیاسی و حماسه اقتصادیˈ اشاره و ازاصحاب فرهنگ و هنر خواست که در محقق شدن مطالبات و منویات معظم له تلاش کنند.

ˈسیدمحمد حسینیˈ روز چهارشنبه چهاردهم فروردین در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا ابراز امیدواری کرد که سال جاری را جامعه هنری و رسانه ای بهتر از سال قبل آغاز کرده و با تلاش و همکاری مضاعف زمینه ساز پیشبرد اهداف کشور شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور با یادآوری تعیین شعار سال بعنوان ˈحماسه سیاسی و حماسه اقتصادیˈ، توضیح داد:در این میان هدف را معظم له تعیین کرده و رسالت و ماموریت اجرای آن را نیز برعهده آحاد مردم نهاده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصحاب فرهنگ و هنر خواست که ضمن فرهنگ سازی برای تحقق شعار سال، در زمینه محقق شدن شعار سال ۹۲ ˈ حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تلاش کنند.

حسینی تاکید کرد: همه باید در سال جاری با روحیه انقلابی و جهادی، با شادابی و نشاط در همه صحنه ها به ویژه انتخابات و همچنین عرصه های اقتصادی حضوری فعالانه داشته باشند تا بتوانیم امسال نیز به مانند سال قبل سختی ها و موانع را به خوبی پشت سر گذاشته و خودکفا و بی نیاز از دیگران به قله های رفیع پیشرفت دست یابیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به حضور همیشگی ملت شریف و متعهد ایران اسلامی در همه صحنه ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت: بی شک اتحاد و یکپارچگی ملت ایران و حضور آنها در همه صحنه ها دشمنان را از دستیابی به اهداف خود مایوس خواهد کرد.

حسینی به تحریم‌ها و تهدیدهای همیشگی آمریکا، غرب و بیگانگان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مردم ایران همواره علاوه بر ایستادگی و مقاومت در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمنان، همه آنها را به فرصت تبدیل کرده و در این راستا به پیشرفت های قابل توجه ای در عرصه های گوناگون دست یافتند. امروز شاهدیم که در سراسر جهان جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها و زمینه ها حرفی برای گفتن دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به انتخابات آتی ریاست جمهوری در کشور اشاره و تأکید کرد: بی شک حضور باشکوه مردم در انتخابات، دشمنان را از تأثیر تحریم ها ناامیدخواهد کرد.

به گفته حسینی هنرمندان نیز در این برهه از زمان مانند دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با هنرنمایی خود در خدمت مردم و انقلاب و علیه استبداد و ظلم و ستم باشند و همگان در جهت پیشبرد اهداف والای نظام گام بردارند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.