اصفهان، قطب تولید طلا و جواهر در کشور

۰۸اردیبهشت،

بینا- رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور اعلام کرد اصفهان یکی از قطبهای اصلی طلا و جواهر کشور به شمار می رود و مقام اول دربخش تولید طلا و جواهر کشور را به خود اختصاص داده است.
به گزارش بینا، محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور در گفتگو با پایگاه اینترنتی طلا در خصوص برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر از یکم تا چهارم خرداد ماه در استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به مرکزیت اصفهان در کشور، این استان می تواند پذیرای بسیاری از بازدیدکنندگان از استانهای همجوار و حتی کشورهای حاشیه ای خلیج فارس باشد.
کشتی آرای در ادامه با اشاره به موفقیت اصفهان در برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر در سال قبل افزود: این نمایشگاه جاذبه فراوانی برای بازدیدکنندگان دارد و دستگاهها و تجهیزات تازه بسیاری در زمینه تولید طلا و جواهر در معرض دید عموم قرار می گیرد.
وی همچنین تصریح کرد: ترکیه و ایتالیا و کشورهای دیگر نیز دستگاههای تولید طلا و جواهر خود را توسط نمایندگان خود در این نمایشگاه در معرض دید قرار خواهند گذاشت.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، استان اصفهان را یکی از قطبهای اصلی طلا و جواهر کشور عنوان کرد و افزود: آمار سازمان استاندارد حاکی از این امر می باشد که تعداد واحد های تولیدی طلا و جواهر این استان از تعداد واحدهای تولیدی استان تهران بیشتر است و اگر کل کشور را به چند بخش عمده و قطب تولید طلا و جواهر تقسیم کنیم، استان اصفهان مقام اول را در این زمینه خواهد داشت.
کشتی آرای اذعان داشت: در بخشهای دیگر این نمایشگاه زیور آلات، طلا و جواهر و کالاهای وابسته این نمایشگاه را دیدنی کرده و همچنین ساعت و زیورآلات ساخته شده از سنگهای گرانبها در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
وی در خصوص حمایت اتحادیه کشوری طلا و جواهر در برگزاری این نمایشگاه ها خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت اصلی اتحادیه طلا و جواهر کشور یکی از هدفهای اصلی این اتحادیه همین حمایتها برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه و تجمیع همه صنوف در قالب اتحادیه های کشوری است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور در پایان اعلام کرد: این اتحادیه در این نمایشگاه حضور دارد و دعوتنامه های این نمایشگاه از سوی اتحادیه کشوری طلا و جواهر امضا می گردد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.