اصفهانیان:پیشکسوتان داوری نباید فراموش شوند

۲۰م آذر ،

     به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در مراسم توجیه کلاس داوران در نیم‌فصل سیدمحمدهادی آیت‌اللهی نایب رئیس اول فدراسیون، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران، حسین عسگری رئیس دپارتمان داوران، جمعی از اعضای کمیته دپارتمان داوران به همراه پیشکسوتان داوری کشور حضور داشتند.

همچنین رسانه‌های گروهی پوشش خوبی از این مراسم داشتند و در آغاز جلسه پس از تلاوت قرآن، حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری گفت: به تمامی حاضرین جلسه خوش آمد می گویم. جمعی که در این نشست حضور دارند از نخبگان داوری فوتبال ایران در زمان حال و قبل می باشند و مطمئنا استفاده از تجارب و رهنمودهای گذشتگان در قضاوت داوران فوتبال ایران می تواند مثمر ثمر باشد. بار دیگر تاکید می کنم باید از رهنمودهای داوران استفاده کرد چرا که تجربه در قضاوت به این راحتی به دست نمی آید.

اصفهانیان: امیدوارم شاهد رشد و اعتلای داوری در فوتبال ایران باشیم

فریدون اصفهانیان نیز تصریح کرد: در جمع بزرگان داوری صحبت کردن کار ساده ای نیست. خوشحالم که در جمع نخبگان داوری ایران هستم. مطمئنا پیشکسوتان داوری که در این جمع حضور دارند از طلایه داران داوری فوتبال ایران بودند و هرچند از چرخه فوتبال خارج شده اند نباید فراموش شوند.

وی افزود: باید از تجارب این دوستان و پیشکسوتان استفاده کنیم و حضور آنها در این دوره توجیهی می تواند بسیار برای داوران مفید باشد. توصیه هایی که پیشکسوتان به داوران خواهند داشت نقشه راه خواهد بود.

رئیس کمیته داوران یادآور شد: بار دیگر از همه کسانی که به فکر جامعه داوری می باشند تشکر می کنم و امیدوارم رشد و اعتلای داوری در فوتبال ایران ادامه داشته باشد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.