اصلاح‌طلبان بر روی عارف، مهرعلیزاده و حتی خاتمی اجماع نمی‌کنند

۲۴م آذر ،

مدر مسئول سابق روزنامه کارگزاران گفت: بعید می‌دانم که اصلاح‌طلبان بر روی عارف، مهرعلیزاده و حتی خاتمی اجماع کنند و در حال حاضر نیز بسیاری از اصلاح‌طلبان مخالف کاندیداتوری خاتمی می باشند.

مرتضی سجادیان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ اظهرات اخیر مهرعلیزاده مبنی بر اینکه اگر اصلاح‌طلبان بر روی وی به اجماع برسند، کاندیدای انتخابات آتی می‌شود، اظهار داشت: تا اواسط بهمن ماه سال جاری وضعیت کاندیداهای انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری مشخص خواهد شد.

مدیر مسئول سابق روزنامه کارگزاران ادامه داد: بعید می‌دانم که اصلاح‌طلبان بر روی عارف، مهرعلیزاده و حتی خاتمی اجماع کنند و در حال حاضر نیز بسیاری از اصلاح‌طلبان مخالف کاندیداتوری خاتمی می باشند.

وی دربارهٔ اینکه آیا جریان اصلاحات بر روی مهرعلیزاده به اجماع می رسد یا خیر، تاکید کرد: در جریان اصلاحات چهره‌های شاخص‌تری از مهرعلیزاده وجود دارد به همین دلیل بعید می‌دانم اجماعی بر روی وی صورت گیرد.
 
سجادیان در مورد اجماع اصلاح‌طلبان بر روی کاندیداتوری عارف، گفت: از روزی که عارف اعلام کاندیداتوری کرد، بسیاری از اصلاح‌طلبان مخالفت این مسئله بودند.

مدیر مسئول سابق روزنامه کارگزاران تصریح کرد: اصلاح‌طلبان به صورت فعال در انتخابات آینده شرکت می‌کنند و اجماع آنان در انتخابات آتی بعید به نظر می‌رسد. به نظرم فضای رقابتی در انتخابات آینده دو قطبی خواهد بود .

سجادیان فضای رقابتی انتخابات آتی را دو قطبی پیش بینی کرد و تاکید کرد: اصلاح‌طلبان تندرو و کسانی که مصلحت جامعه را در نظر نمی‌گیرند در انتخاابت آینده موفق نمی‌شوند.

وی ادامه داد: نباید نظر برخی چهره‌ها در جریان اصلاحات را به عنوان نظر همه اصلاح طلبان تلقی کنیم.

مدیر مسئول سابق روزنامه کارگزاران دربارهٔ اهمیت انتخابات آینده، اظهار داشت: همه مردم به دنبال موفقیت نظام خود می باشند و جامعه بین المللی نیز به انتخابات ایران چشم دارد.

سجادیان تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به کنده شکسته‌ای متوسل می‌شوند تا به نظام و مردم آسیب بزنند و اگر بینش عالمانه و ولایتی رهبری نبود مسلما تاکنون ضربه‌های فراوانی می‌خوردیم.

مدیر مسئول سابق روزنامه کارگزاران با بیان اینکه مردم هوشیاراند و کاندیدا انتخابات آینده باید مصلحت کشور را در نظر بگیرند، تصریح کرد : باید تمامی جریان‌های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری وحدت را حفظ کنند و خوراک خبری بنگاه‌های معاندین نظام  نشوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.