اصلاح‌طلبان به نام اصلاح‌طلبی یک کلوپ سیاسی باز کرده‌اند

۲۰م آذر ،

حجت‌الاسلام سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان در فتنه ۸۸ با مطرح کردن شعار جمهوری ایرانی نشان دادند که جمهوری اسلامی را قبول ندارند و باید برای ساختارشکنی خود به مردم پاسخگو باشند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ اظهارات اخیر برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه پذیرش جمهوری‌اسلامی و تکیه بر شهروندان از جمله شروطی است که می‌توان یک فرد را اصلاح‌طلب دانست، اظهار داشت: اصلاح طلبان در فتنه ۸۸ با مطرح کردن شعار جمهوری ایرانی نشان دادند که جمهوری اسلامی را قبول ندارند و باید برای ساختارشکنی خود پاسخگوی مردم باشند.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی مطرح شدن شعار جمهوری ایرانی را نقطه‌ای سیاه در کارنامه اصلاحات دانست و ادامه داد: اصلاح‌طلبان به نام اصلاح‌طلبی یک کلوپ سیاسی باز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مساله هسته‌ای اصلاح‌طلبان عزت کشور را معامله کردند، گفت: اصلاح‌طلبان کاسه گدایی دست گرفته‌اند و در دربار شاه صعودی اعانه انتخاباتی جمع می‌کنند.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان اصرار نظام را در اختیار بیگانگان قرار دادند و تاکنون نیز حتی جمله‌ای در محکومیت فتنه از آنان نشنیده‌ایم.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان بر آتش فتنه بنزین ریختند، خاطر نشان کرد: مردم به ترفندهای این جریان ورشکسته آگاهند و دیگر اجازه تکرار اتفاقات قبل را به آنان نمی‌دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.