اصلاح‌طلبان قصد زنده کردن اصلاحاتی را دارند، که سال‌ها پیش مرده است

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: موضع‌گیری‌های اخیر اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد که آنان رویای بازگشت به نظام، بدون پرداخت هزینه‌های فتنه ۸۸ و ۷۸ را در سر می‌پرورانند.

صدیقه شاکری در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به دنبال بازگشت نظام می باشند، اظهار داشت: موضع‌گیری‌های اخیر اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد که آنان رویای بازگشت به نظام، آن هم بدون پرداخت هزینه‌های فتنه ۸۸ و ۷۸ را در سر می‌پرورانند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی دولت وحدت ملی را همان دولت اصلاحات دانست و ادامه داد: دولت وحدت ملی مساله جدیدی نیست و اهداف دولت اصلاحات را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان چند سال قدرت داشتند و زمینه خدمت به مردم، برای آنان فراهم بود اما به جای خدمت به مردم به دنبال براندازی بودند، بنابراین مردم اجازه بازگشت به اصلاح‌طلبان را نمی‌دهند.

شاکری با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان امتحان خود را پس داده‌اند، اظهار داشت: اصلاحات حرفی برای گفتن و برنامه‌ای برای ارائه کردن به مردم ندارد و با فضاسازی و غبارآلود کردن فضا، قصد بازگشت به عرصه سیاسی کشور را دارد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان قصد زنده کردن اصلاحاتی را دارند، که سال‌ها پیش مرده است، خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان در صورت بازگشت به نظام مجددا اقدامات براندازانه خود را تکرار می‌کنند.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.