اصلاح‌طلبان هنوز مسیر فتنه ۸۸ را دنبال می کنند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: مصاحبه‌ها و تحلیل‌های عناصر وابسته iبه جریان اصلاح‌طلب در داخل و خارج از کشور نشان می‌دهد که این جریان هنوز خط و مشی را که در فتنه ۸۸ طی کرده است، دنبال می‌کند.

حمیدرضا ترقی معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه فعالیت‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری و حرکت این جریان در جهتی منافع غربی‌ها گفت: بارها شاهد بودیم که مقامات کشورهای غربی iبه خصوص آمریکا با صراحت همه اعلام کردند که در انتخابات سال ۹۲ از اصلاح‌طلبان iبه طور همه جانبه حمایت خواهند کرد.

وی افزود: اگر این جریان قصد دارد iبه صورت طبیعی iبه مانند جریانات دیگر در فعالیت‌های سیاسی کشور حضور داشته باشد باید موضع شفاف خود را در این جهت اعلام کند اما شاهدیم تا iبه این لحظه چنین اقدامی صورت نگرفته است.

ترقی تصریح کرد: به طور واضح مجموعه اصلاح‌طلبان در پازلی که غرب برای آنها طراحی کرده است حرکت می‌کنند و در این جهت با ایجاد اختلافات داخلی میان اصولگریان و بحرانی جلوه دادن شرایط کشور درصدد فراهم ساختن زمینه برای حضور می باشند.

معاون بین‌الملل حزب موتلفه با تاکید بر اینکه افزایش فشارهای اقتصادی بر جمهوری اسلامی ایران و تشدید تحریم‌ها یکی از روش‌های اصلی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات است، خاطرنشان کرد: پازلی که دشمن برای اصلاح‌طلبان طراحی کرده و مصاحبه‌ها و تحلیل‌های عناصر وابسته iبه این جریان در داخل و خارج از کشور نشان می‌دهد که این جریان هنوز خط و مشی را که در فتنه ۸۸ طی کرده است دنبال می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره iبه اینکه اصلاح‌طلبان نباید اشتباه انتخابات ۸۸ را تکرار کنند، اظهار داشت: اتکا iبه بیگانگان برای حضور در عرصه انتخابات از سوی این جریان اشتباه محض است و iبه طور حتم همانند سال ۸۸ سرنوشت بدی را برای این جریان رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.