اصلاح طلبان، فقط عنوان اصلاحات را دنبال خود به یدک می کشند

عضو جامعه روحانیت مبارزگفت: اصلاح طلبان در فتنه ۸۸ نشان دادند که در تشکیلات خود ضعف ساختاری دارند و آنها فقط عنوان اصلاحات را دنبال خود به یدک می کشند.

حجت السلام حسین ابراهیمی  در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، در واکنش  به اظهارات داریوش قنبری در مورد نقص مدیریت اصولگرایان گفت: اصولگرایان منکر ضعف ساختار مدیریتی درتشکیلات خود نیستند اما اصلاح طلبان در حادثه ی فتنه ۸۸ نشان دادند که درتشکیلات خود نه تنها ضعف ساختاری دارند، بلکه آنها فقط عنوان اصلاحات را دنبال خود به یدک می کشند.

وی در ادامه با بیان اینکه کارنامه سیاه دوره ۸ ساله مدیریت  اصلاحات، مصداق بارز عدم صلاحیت آنها در امور کشورداری بود تصریح کرد: اقداماتی که اصلاح طلبان با همفکری اپوزیسیون خارج نشین با هدف براندازی نظام صورت دادند خود گویای توطئه و نالایقی آنها در حیطه زمامداری  کشوربود و این درحالی است که آنها چشمان خود را به روی خدمات ارزنده اصولگریان به مردم وکشور بسته اند.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: اختلاف بین اصولگرایی و ضعف مدیریتی از سوی اصلاحات یک شعار کهنه و پوسیده است چرا که اصلاحات با نفوذ در بین اصولگرایان درصدد تضعیف قدرت آنها برای راه یافتن هرچه بیشتر به انتخابات است.

ابراهیمی شرط ورود اصلاحات به انتخابات را اینگونه دانست و خاطرنشان کرد: اگر اصلاح طلبان روحیه توطئه گری و نفاق دربین اصولگرایان و همچنین اختلافات بین خود را کنار بگذارند و مواضع خود را صراحتا بیان کنند، می توانند در انتخابات حضور داشته باشند./پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.