اصلاح طلبان به دنبال زایش موج سوم

لیدر های این جریان به دنبال یک استراتژی مدون برای به کارگیری بدنه دانشجویی و جوان حامی خود هستند

به گزارش «ندای انقلاب» ، علیرغم گذشت بیش از سه سال از فتنه ۸۸ به نظر می رسد اصلاح طلبان قصد دارند خود را برای ورود مجدد به قدرت آماده کنند. موضوعی که شاهد آن تحرکات گسترده سید محمد خاتمی و عبدا.. نوری در ماههای اخیر است.
اخیرا نیز یکی از چهره های طیف دانشجویی حامی اصلاحات در یادداشتی در خصوص وضعیت اجتماعی کشور ضمن اذعان به شکست پروژه اصلاحات و فتنه ۸۸ ، از وجود بسترهای لازم برای به راه اندازی جنبشی نوظهور به عنوان دموکراسی خواه یا همان موج سوم اصلاحات خبر داده و می نویسد « اگرچه ناکام ماندن هر دو جنبش (اصلاحات و سبز)، به نوعی سرخوردگی و یأس اجتماعی در میان مردم را دامن زده است اما بسترهای بنیادین شکل گیری آن جنبش‌ها، به باور این نوشتار، همچنان پویا و جاری است و از این رو، مجدانه می‌توان به فعال شدن دوباره یک جنبش اجتماعی دموکراسی خواه حتی در مقیاسی گسترده‌تر و عمیق‌تر، در آینده‌ای نزدیک امیدوار ماند.»
این در حالیست که لیدر های این جریان سیاسی نیز معتقدند برای انتخابات آینده می بایست به دنبال یک استراتژی مدون برای به کارگیری بدنه دانشجویی و جوان حامی این جریان بود. مسئله ای که شاید با طرح موج سوم اصلاحات بتوان آن را محقق کرد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.