اصلاح طلبان تندرو شرایط شرکت در انتخابات را ندارند

۲۲ آبان ،

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان این مطلب که اصلاح طلبان تندرو جایگاهی در جامعه ندارند، خاطر نشان کرد: کسانیکه سابقه ساختار شکنی در کارنامه‌شان است، اصلا شرایط شرکت در انتخابات را ندارند؛ چه برسد به تبلیغات و شرط گذاری!

علی عباسپور در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، در واکنش به ادعای اصلاح طلبان مبنی بر وجود ۵۰ میلیون رای در کشور اظهار داشت: بعضی از این گروه‌های اصلاح‌طلبی خود را از سران تندروی این جریان جدا و در انتخابات مجلس نیز شرکت کردند و کاندیدا هم داشتند، اما نتوانستند آن رهبری منسجم این جریان اجتماعی را دوباره بازسازی و احیا کنند، لذا با مطرح کردن این صحبت‌ها سعی در بازسازی وجهه ازدست رفته خود دارند.

وی با اشاره به اهداف برخی اصلاح طلبان تندرو از بیان این صحبت‌ها ، تصریح کرد: هدف از بیان این اظهارات بزرگ نمایی تفکرات جبهه افراطی و تندروی اصلاحات است و صرفا جنبه تبلیغاتی دارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان این مطلب که اصلاح طلبان تندرو جایگاهی در جامعه ندارند خاطر نشان کرد: کسانیکه سابقه ساختار شکنی در کارنامه‌شان است، اصلا شرایط شرکت در انتخابات را ندارند؛ چه برسد به تبلیغات و شرط گذاری!

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.