اصلاح طلبان در انتظار حرف آخر خاتمی می باشند

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات منتظر حرف آخر خاتمی هستیم گفت: خاتمی رئیس اصلاح طلبان است و حرف اول و آخر را وی در این باره می زند.

قدرت‌الله علیخانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره وظیفه و عملکرد رسانه‌ها برای انتخاب ریاست جمهوری آینده، گفت: همه رسانه‌ها و بخصوص رسانه ملی باید به خبرها درست در جامعه بپردازند و خدماتی که در نظام اسلامی انجام می‌شود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه باید بی‌طرفی یکی از مهم‌ترین خصوصیات رسانه‌ها باشد، اظهار داشت: من به نوبه خودم از رسانه ملی تشکر می‌کنم و معتقدم که نقاط قوت صدا و سیما بیشتر از نقاط ضعفش است.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه در پاسخ به این سوال که احساس می‌شود اختلافات داخلی در بین اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات به وجود آمده است، تصریح نمود: هیچ اختلافی در بین اصلاح طلبان وجود ندارد ؛ با انسجام و وحدتی که ما داریم انتخابات را خواهیم برد.

علیخانی با بیان اینکه برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات منتظر حرف آخر خاتمی هستیم، اظهار داشت: در اردوگاه اصلاح طلبان وحدت و یکپارچگی حاکم است.

این نماینده اصلاح‌طلب در مجلس هشتم درباره تمایل محمد خاتمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری افزود: خاتمی رئیس اصلاح طلبان است و حرف اول و آخر را وی در این باره می زند؛ اگر خاتمی بیاید خوشحال می شویم.

علیخانی خاطر نشان نمود: حضور آقای خاتمی بیشتر از پیش احساس می گردد و حتی معتقدم که محبوبیت وی از پیش هم بیشتر شده است.

گفتنی است که تا پیش از اظهارات علیخانی مبنی بر اینکه منتظر حرف آخر خاتمی برای حضور در انتخابات هستیم بسیار از چهره های اصلاح طلب بی میلی خود برای حضور این فرد را اعلام نموده بودند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.