اصلاح طلبان سازش با استکبار را اصولگرایی تعبیر نکنند

۰۹م آذر ،

عضو جبهه پایداری گفت: اصلاح طلبانی که همواره سازش سیاسی و عملی با جبهه استکبار را سرلوحه خود قرار داده اند، چگونه ادعای پایبندی به اصول امام(ره) و انقلاب را مطرح می کنند.

زهره طبیب زاده نوری عضو جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات یکی از سران اصلاح طلب مبنی بر اصولگرایی اصلاح طلبان گفت: خط مشی اصلاح طلبان چه به لحاظ نظری و چه به لحاظ عملی در محدوده زمانی که بر مسند اجرایی کشور تکیه زده بودند، با آرمان ها و اصول امام (ره) و انقلاب مغایرت داشت، بنابراین ادعای هم پوشانی اصلاح طلبان با اصولگرایی، پوچ و بی اساس است.

عضو جبهه پایداری تأکید کرد: اصلاح طلبانی که همواره سازش سیاسی و عملی با جبهه استکبار را سرلوحه خود قرار داده اند، چگونه ادعای پایبندی به اصول امام (ره) و انقلاب را مطرح می کنند.

طبیب زاده نوری با اشاره به آشکار بودن شاخص های اصولگرایی تصریح کرد: اصلاح طلبانی که در فتنه ۸۸ با سرویس های جاسوسی بیگانه و پدر کودتاهای مخملی ارتباط برقرار کردند و شعار نه غزه، نه لبنان را تأیید کردند و در مقابل حرمت شکنان عاشورا، سکوت کردند، نمی توانند خود را اصولگراتر بدانند.

عضو جبهه پایداری در واکنش به اظهارات موسوی خوئینی ها که اصولگرایان را متهم به بهره برداری از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی کرده بود، خاطرنشان کرد: این آقایان در جریان دولت های سازندگی و اصلاحات، اموال نامشروعی را از راه رانت خواری انباشته و صرف تبلیغات سیاسی خود کردند برای مثال: در انتخابات سال ۸۴، امکانات مالی فراوانی از سوی ستاد بهینه سازی سوخت، در اختیار جناح های مقابل اصولگرایی قرار گرفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.