اصلاح قانون انتخابات نیازمند یک هم‌اندیشی جامع به دور از شائبه‌های سیاسی است

۰۷م آذر ،

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه اصلاح قانون انتخابات در شرایط فعلی اقدامی عجولانه است، گفت: اصلاح قانون انتخابات به یک هم اندیشی جامع، در جایی که هیچ کونه شائبه سیاسی وجود نداشته باشد نیاز دارد.

علی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه بعد از برگزاری انتخابات آتی فرصت‌ کافی برای بررسی‌های بیشتر در زمینه اصلاح قانون انتخابات وجود دارد، اظهارداشت: اصلاح  قانون انتخابات به یک هم اندیشی جامع، در جایی که هیچ کونه شائبه سیاسی وجود نداشته باشد نیاز دارد.

وی ادامه داد: اگر اصلاح قانون انتخابات به بعد از انتخابات‌ آتی واگذار شود، التهابات سیاسی منجر به ایجاد دستخوش در این قانون نخواهد شد.

جمشیدی  با بیان اینکه اصلاح قانون انتخابات در شرایط کنونی به صلاح کشور نیست تصریح کرد: باید مدل‌های مختلف انتخاباتی به صورت دقیق مورد آسیب‌شناسی قرار بگیرند تا بتوان در زمان مناسب این قانون را مورد اصلاح و بازنگری قرار داد.

 این فعال دانشجویی تاکید کرد: مدارک تحصیلی منتخبان و نظارتی که بر روی آنها انجام می‌شود و چگونگی برگزاری انتخابات قطعا باید در اصلاحات تازه قانون انتخاباتی مد نظر قرار گیرد.

 وی اصلاح قانون انتخابات در شرایط فعلی را اقدامی عجولانه دانست و افزود: اصلاح قانون انتخابات در حال حاضر اقدامی عجولانه و شتاب‌زده است که برای  برگزاری انتخاباتی سالم نیاز به  بررسی‌های کارشناسانه  دارد.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس در پایان خاطر نشان کرد: اصلاح قانون انتخابات باید به دور از موضع گیری‌های سیاسی و تنها برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری انجام شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.