اصلاح هندسی راستگرد بزرگراه بابایی-لنگری در منطقه یک

۱۹خردادماه،

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک گفت: در سال ۹۲ اقدام به ساماندهی و اصلاح هندسی راستگرد بزرگراه بابایی-لنگری شد.

پوریا محمدیان دبیر کارگروه تخصصی ایمنی شبکه معابر و پیاده راهها دربارهٔ مناسب سازی دسترسی ها برای معلولین و سالمندان به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این معاونت در راستای ایجاد دسترسی بزرگراه بابایی به خیابان لنگری و ایجاد دسترسی مناسب و ایمن برای شهروندان محله اراج در تقاطع بابایی-لنگری اقدام به احداث راستگرد و ساماندهی و اصلاح هندسی در این محدوده نمود.
محمدیان اظهار داشت: عملیات اجرایی این اصلاح هندسی در فاز ۳ صورت گرفت، که در فاز اول تملک بخش از محوطه ساختمان هوا و فضا به مساحت تقریبی ۸۰ مترمربع و احداث دیوار تازه و نماسازی با سنگ انجام شد.
وی افزود: فاز دوم جابجایی پلکان و پل عابر پیاده معارض در محدوده اصلاح هندسی و فاز سوم راستگرد بزرگراه بابایی-لنگری احداث شد.
محمدیان خاطر نشان کرد: از همین رو ۱۶۰ مترمربع احداث دیوار در قوس، جابجایی و احداث نهر به طول ۱۲۰ متر، پیاده روسازی ۳۰۰ مترمربع، احداث نرده حفاظ دیوار سازمان هوا فضا اجرایی گردید.
وی عنوان کرد: در این عملیات پیاده رویی به عرض ۴ متر باغچه ای به عرض یک متر و نهری به عرض یک متر با معبد سواره رو ۶ متر در این محدوده اجرایی شد./ز
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.