اصلانی: همین است که اسپانسرها تمایلی برای سرمایه گذاری در لیگ ندارند

۳۰ آبان ،

سرمربی تیم کشتی منحل شده اکسیر بروجرد گفت: وقتی انواع بی نظمی و نا عدالتی در لیگ وجود دارد چطور می توان توقع داشت که اسپانسرها در این مسابقات تیم داری کنند.

محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: مسئولان تیم اکسیر با هدف خدمت به کشتی قصد داشتند در مسابقات لیگ برتر تیم داری کنند اما یک سری ناهماهنگی ها بوجود آمد که سبب انصراف  آنها شد.

وی با اشاره به عدم استقبال اسپانسرها در لیگ کشتی ادامه داد: متاسفانه در لیگ ما همه چیز وجود دارد جز نظم و عدالت ، به طور مثال وقت رقابتها به دلایل نامشخص تغییر می کند، اساسنامه تنظیم می گردد اما خود سازمان لیگ به آن عمل نمی کند ، هنوز تیمی مثل اکسیر منحل نشده به کشتی گیرانش  می گویند با سایر تیم ها قرارداد امضاءکنند و یا … پس نمی توان توقع داشت اسپانسری در لیگ سرمایه گذاری کند و در مقابل از هر نظر متضرر شود.

دارنده چندین مدال آسیا اضافه کرد: علی رغم تمام احترامی که برای نمازیان قائل هستم اما باید به دنبال واقعیت باشیم سرپرست فعلی سازمان لیگ در اداره امور این کمیته ضعف دارد و اکثر بی نظمی های بوجود آمده به سبب  نوع مدیریت وی می باشد.

اصلانی تصریح کرد: مگر می گردد تیمی که هنوز به صورت رسمی اعلام انصراف نکرده را منحل شده دانست؟ اما باید عرض کنم این اتفاق در مورد تیم اکسیر به وقوع پیوست و نمازیان بدون آن که نامه ای به صورت کتبی به سازمان لیگ ارسال شود به کشتی گیران ما گفت تا با سایر تیم ها قرارداد امضاء کنند. 

نفر چهارم مسابقات جهانی نیویورک خاطرنشان کرد: با توجه به این  که هدف از برگزاری لیگ همانا خدمت به کشتی  و تیم ملی است، امیدوارم مسئولان در سال های آتی با مدیریت منسجم کمک کنند تا با حضور تیم های قدرتمند  بتوانیم به این مهم برسیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.