اصناف بازوی توانمند پلیس در ایجاد امنیت است

به گزارش ایرنا، گل محمد بامری روز شنبه درهمایش پلیس، اصناف و امنیت دربندرعباس افزود: باتوجه به اینکه واحدهای صنفی به عنوان یک ظرفیت برای مشارکت درتامین امنیت اجتماعی محسوب می شود، نقش آن می تواند در همکاری وتعامل با پلیس جهت بهبود اوضاع اقتصادی وامنیت پایدار بسیار موثر باشد.

وی تعامل اصناف و نیروی انتظامی را یک ضرورت دانست وبیان داشت: بازار بعنوان مرکز مهم داد و ستد بایستی از امنیت مطلوبی برخوردار باشد و این امنیت در گرو تعامل دو سویه اصناف و پلیس محقق می شود.

معاون استاندارهرمزگان درادامه به نقش دشمنان دربهم زدن نظم وتعادل بازار اشاره واظهارداشت: همکاری اصناف و پلیس باعث شده تا دشمنان با به هم زدن نظم وتعادل در بازار به جامعه القا کنند که مردم از انقلاب فاصله گرفته اند.

بامری تاکید داشت: دشمنان بدانند اصناف مکمل انقلاب بوده و از زمان شکل گیری انقلاب تاکنون بازارنقش مهمی در همراهی و مشارکت در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با نظام داشته است

وی قاچاق را یکی از مقوله های مهم دربهم زدن نظم بازار دانست و گفت: قاچاق مقوله‌ای است که بسیاری از کشورهای جهان با آن درگیر هستند که پیامد‌های سنگینی در زمینه‌های اقتصادی، جامعه، سیاست و فرهنگ را به دنبال دارد. ک/۲

۷۱۹۵/۶۶۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.