اصناف در تنظیم بازار و جلوگیری از قاچاق نقش بسزایی دارند

۲۶م آذر ،

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: اصناف در تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی ازجمله عرضه کالای قاچاق نقش بسزایی دارند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین حسین طالبی در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و هم اندیشی با روسای مجامع امور صنفی استان در ساری تصریح کرد: اصناف میتوانند با همت بالای خود بخش اعظمی از مشکلات مردم را رفع کنند.

وی گفت:تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی ازجمله عرضه کالای قاچاق، در کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی جامعه، نقش بسزایی دارد و برای تحقق این مهم باید از تمام امکانات و ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده کرد.

این مقام قضایی اصناف و بازاریان را از ارکان مهم و موثر در انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: نقش اصناف و بازاریان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بی بدیل است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته دربخش ساماندهی اصناف طی چند سال اخیر بیان داشت: اقدامات بسیار مطلوبی در بخش ساماندهی اصناف صورت گرفته و مشکلات این فعالان تا حد بسیاری نیز رفع شده است.

رییس کل دادگستری مازندران با تاکید بر این که روسای مجامع امور صنفی باید در ساماندهی و تنظیم بازار نظارت بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: نظم بخشیدن به بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی تنها وظیفه دولت نیست؛ بلکه اصناف و بازاریان نیز در تحقق این مهم نقش بسیار جدی و تاثیرگذاری بر عهده دارند.

بر اساس این گزارش به نقل از دادگستری مازندران، حجت الاسلام طالبی با بیان این که مجامع امور صنفی باید با اتخاذ راهکارهای درست و اصولی برای تنظیم بازار و جلوگیری از عرضه کالای قاچاق نظارت و اهتمام بیشتری داشته باشندریال خاطرنشان کرد: ساماندهی اصناف و بازاریان در بحث پیشگیری از وقوع جرم نیز در جامعه، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.