اصناف ستاره دار می شوند

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از ارانیکو در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

چکیده: رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: نظام اعطای ستاره یا جایزه کیفی خدمات در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت توسط موسسه طراحی شده است که این امر را می توان به ارایه خدمات درهتل ها تشبیه نمود.

ˈ مهدی فتح اللهˈ روز چهارشنبه در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها افزود:این نظام با هماهنگی شورای اصناف و معاونت توسعه بازرگانی داخلی و موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی طراحی شده و بزودی با توافق صورت گرفته به حوزه های ارایه دهنده خدمات و صنوف مکانیزم به صورت ستاره اعطا می گردد.

وی گفت: اولین توافقات صورت گرفته با رستوران ها انجام شده و بزودی رستوران ها درجه بندی کیفی را به صورت ستاره اعلام می نمایند تا مشتریان به نیاز مندی های خود دست یابند ضمن انکه رستوران ها نیز درجه ارایه خدمات را ارتقا دهند تا تعادلی بین انتظارات مشتریان و ارایه دهنده خدمات ایجاد شود.

فتح الله اظهار داشت: توافقات اولیه در این زمینه با بخش خصوصی تا دو هفته آینده انجام و تا دو ماه آینده این طرح اجرایی می گردد .

وی تصریح نمود: هرچند مکانیزم ارایه تعداد ستاره ها در حال طراحی است اما ارایه یک تا ۵ ستاره مد نظر است.

وی افزود: در فضای فعلی نیازمند این امر هستیم که خدمات را در حوزه اصناف کشور کیفی تر کنیم و همانند پیش که به تولید کالاهای کیفی اهمیت می دادیم ارایه خدمات کیفی نیز از مواردی است که باید به آن پرداخته شود.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.