اصولگرایان برای اجماع وارد عمل شوند/ فتنه‌گران جایی در انتخابات ندارند

۰۹اردیبهشت،

نامزد حزب موتلفه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصولگرایان بهتر است هر چه زودتر به این قائله تعدد کاندیداها خاتمه دهند و گزینه نهایی را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، یحیی آل‌اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی در یازدهمین دوره انتخاباتی ریاست جمهوری در همایش “حماسه فاطمی در لوای ولایت” که به همت حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه بانوان نیمی از بدنه جامعه اسلامی را تشکیل می‌دهند گفت: ما به عنوان یک الگو در جهان اسلام مدعی هستیم که باید در مسیر پیشرفت گام برداریم لذا از بانوان نیز انتظار می‌رود که در این زمینه گام‌های موثری را بردارند.  
 
آل اسحاق تصریح کرد: این موضوع که بعضی از طیف‌های سیاسی مطرح می‌کنند که زنان نمی‌توانند کارهای مربوط به خود را مدیریت کنند امری اشتباه است، لذا این قشر از جامعه به سبب حضور نهاد خانواده می‌توانند نقش مهمی را در حل مشکلات کشور ایفا کنند.  
نامزد حزب موتلفه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: چه اشکالی دارد زنان بیمارستان‌های خود را اداره کنند لذا باید به حوزه زنان توجه ویژه‌ای شود و دولت وظایف خود را باید در حیطه‌هایی چون اشتغال،‌ازدواج و مسائل فرهنگی بانوان به خوبی انجام دهد.
 
وی با اشاره به اینکه زنان می‌توانند با رعایت حدود و ثغور وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شوند تصریح کرد:‌ ما در شرایط فعلی در کشورمان بحث انتخابات را داریم لذا تک‌ تک اقشار مثبت جامعه باید در راستای حضور منسجم در این عرصه وارد عمل شوند.
 
آل‌اسحاق اظهار داشت:‌ سیاست ما عین دیانت ماست یعنی اگر به فکر انتخاب یک فرد اصلح باشیم به مانند نماز خواندن است؛‌از این رو تک‌تک اشخاص باید وارد صحنه شوند و در حماسه انتخابات حضور پیدا کنند.
 
نامزد حزب موتلفه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مانند نوری در همه دنیا می‌درخشد، گفت:‌ ما باید با یک برنامه‌ریزی منسجم در راستای مقابله با فشار اقتصادی که دشمنان‌مان برای ما ایجاد کردند وارد عمل شویم.
 
وی ادامه داد: در حوزه‌های داخلی نیز مشکلاتی در کشورمان وجود دارد اما به طور حتم با همدلی و همکاری حل خواهد شد.
 
آل اسحاق اظهار داشت: دولت بعدی باید فضا را به گونه‌ای ترسیم کند که زمینه مقاومت را به خصوص در حوزه اقتصاد برای مردم فراهم کند.
 
نامزد حزب موتلفه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید در مقوله اقتصاد توجه به نیازهای اساسی مردم به خصوص در کالاهای اساسی مانند برنج و روغن در جامعه به وفور صورت گیرد.
 
وی افزود: در حوزه سلامت نیز ما شاهد هستیم که فشارهای بسیاری بر مردم وارد می‌شود لذا در دولت یازدهم باید هزینه را به حداقل برسانیم.  
 
آل‌اسحاق خاطرنشان کرد: متاسفانه در حوزه مسکن ما یک میلیون و ۳۰۰ هزار تا مسکن نیمه‌ساز داریم که باید از سوی دولت در شرایط فعلی انجام شود و به پایان برسد.
 
نامزد حزب موتلفه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید فضای کشور به گونه‌ای ترسیم شود که از همه فرصت‌ها در راستای بهبود وضعیت اقتصادی،‌سیاسی و فرهنگ کشور استفاده شود.  
 
وی گفت:‌ فتنه‌گران سال ۸۸، منافقین و سلطنت‌طلبان حق ندارند در عرصه انتخابات وارد عمل شوند و به طور حتم مردم هیچگاه به آنها اقبالی نخواهند داشت.
 
آل اسحاق تاکید کرد: نحوه برخورد با دنیا را باید با  ادبیات خاص و دیپلماسی عوض کرد تا جمهوری  اسلامی ایران در منطقه حرفی برای گفتن داشته باشد.  
 
نامزد حزب موتلفه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در شرایط فعلی در کشورمان از نظر مدیریتی مشکلی وجود ندارد به طوری که ما شاهد  هستیم گروه‌های مختلفی چون اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و حامیان دولت فعالیت‌های خود را برای حضور در انتخابات آغاز کرده‌اند.  
 
وی با بیان اینکه جریان اصولگرایی نسبت به سایر جریانات از اقبال بیشتری در بین مردم برخوردار است گفت:‌ متاسفانه علی‌رغم اقبال مردم به اصولگرایان تعدد نامزدها در میان‌ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قابل درک نیست لذا از تمامی اصولگراها می‌خواهم زودتر این قائله را ختم دهند و یک یا دونفر را به عنوان گزینه نهایی این جریان در انتخابات آینده معرفی کنند.  
 
نامزد حزب موتلفه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: امیدواریم در کنار جامعتین در مسیری که انتخاب کرده بتوانیم یک گزینه اصلح را برای انتخابات معرفی کنیم و بنده به شخصه اگر گزینه اصلح‌تری از خودم را ببینم کنار خواهم کشید. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.