اصولگرایان بنا به مصلحت با ائتلافی جامع به انتخابات ورود پیدا کنند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: احزاب اصولگرا از هم‌اکنون باید با توجه به مصلحتی که دارند به نوعی موانع پیش‌رو در یک ائتلاف بزرگ را از میان بردارند و با یک ائتلاف جامع وارد عرصه انتخاباتی شوند.

“محمدنبی حبیبی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره دیدگاه حزب موتلفه اسلامی نسبت به پیش‌نویس لایحه تاسیس و فعالیت احزاب که از سوی وزارت کشور در اختیار گروه‌های سیاسی قرار گرفت، اظهار داشت: احزاب اصولگرا از هم‌اکنون باید با توجه به مصلحتی که دارند به نوعی موانع پیش‌رو در یک ائتلاف بزرگ را از میان بردارند و با یک ائتلاف جامع وارد عرصه انتخاباتی شوند.  
 
وی درباره چگونگی محتوای قانون احزاب تصریح کرد: بنا به تشخیص مسئولان وزارت کشور این قانون باید باری دیگر از سوی گروه‌های سیاسی مورد مطالعه قرار گیرد و بدین طریق نقطه‌نظرات صاحب‌نظران سیاسی و حزبی برای بهبود وضعیت احزاب اخذ شود.  
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت:‌ پیشنهاد وزرات کشور درباره تجدیدنظر در برخی مفاد قانون احزاب بایستی یک پشتوانه قوی کارشناسی داشته باشد.  
 
حبیبی خاطرنشان کرد: تعدادی از احزاب به دلیل اینکه به عنوان یک نهاد مدنی مشغول فعالیت حزبی در کشور هستند نظراتشان می‌تواند برای اصلاح قانون احزاب موثر باشد، چرا که وجود قانون احزاب در کشور به عنوان قانونی که نقص کمتری داشته باشد و مشکلات گذشته را مرتفع کند باید به عنوان یک موضوع بسیار ضروری و مهم برای مسئله تحزب در کشور به حساب آید.

انتهای پیام/  
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.