اطلاعات مربوط به سوپرتلفن هوشمند سونی با نام Yuga به بیرون درز کرد: صفحه نمایش ۱۰۸۰p، پردازنده ۴ هسته‌ای S4 Pro

چندی پیش شایعاتی پیرامون ابر تلفن سونی با نام رمز Yuga و مدل C660X در فضای مجازی منتشر شد، اما امروز شواهد تازه‌ای بدست آمده که وجود این تلفن را اثبات می‌کند. بنچمارک‌های تلفن C660X سونی در نرم‌افزار NenaMark2 نشان می‌دهند که این تلفن مجهز به نمایشگر با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل و پردازنده Qualcomm Snapdragon S4 Pro است.

سوپر تلفن اندرویدی سونی با نام C660X Yuga نتایج قابل ملاحظه‌ای را در آزمایش NenaMark 2 بدست آورده است، این تلفن با اینکه مجهز به نمایشگر Full HD است اما توانسته ۵۹.۷۰ فریم در ثانیه را نمایش دهد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید رزولوشن نمایشگر ۱۷۹۴ در ۱۰۸۰ پیکسل درج گردیده که ۱۲۶ ردیف پیکسل به دکمه‌های روی صفحه اندروید اختصاصی داده شده است.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این تلفن در دسترس نیست اما از آنجایی که یوگا، مجهز به نمایشگر ۱۰۸۰p است بعید به نظر می‌رسد سایز نمایشگر آن کوچک‌تر از ۵ اینچ باشد و چون تولید انبوه نمایشگرهای IPS LCD TFT پنج اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p و تراکم پیکسل ۴۴۳ppi آغاز شده است، انتظار می‌رود سونی نیز از این نمایشگر در تلفن Yuga استفاده کند.

همچنین لازم است بدانید که سونی با دو شرکت ژاپنی توشیبا و هیتاچی برای تولید انبوه صفحه نمایش همکاری مشترکی را آغاز کرده است.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.