اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در جواب کی‌روش

۳۰م دیماه ،

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است: کارلوس کی‌روش امروز در مصاحبه‌ای مجددا دربارهٔ ضربه خوردن تیم ملی از پرسپولیس، ملاقات‌هایش با مدیر باشگاه پرسپولیس و سایر مسائل مربوط به آن مطالبی را بیان کرده است که قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند، چرا که ایشان فقط یک روی سکه را دیده و سعی کرده بار دیگر با استفاده از نام پرسپولیس و شرایط آن در فصل جاری به نوعی ناکامی‌های خود و تیم ملی را توجیه نماید و به همین بهانه بار دیگر توپ ناکامی را به زمین پرسپولیس و ملی پوشان آن انداخته است.

باشگاه پرسپولیس برای اظهارات مطرح شده از سوی سرمربی تیم ملی، قطعا پاسخ‌های مستدل و مستندی را بعد از داربی ارائه خواهد کرد تا مشخص شود که در فصل جاری تیم ملی بیشتر از ناحیه پرسپولیس متضرر شده یا پرسپولیس از تیم ملی و تصمیمات عجیب کارلوس کی‌روش؟!

همچنین باید اشاره کنیم که ملاقات های مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و سرمربی تیم ملی همگی در راستای رفع سوء تفاهم ها و به ویژه تقویت تیم ملی و ایشان بوده است و لاغیر . همچنین جای شکرش باقی است که آقای کی‌روش همچون بازی با پیکان تجربه تلخ مصاحبه کردن و صدور بیانیه علیه پرسپولیس و عوامل آن را در سه ساعت قبل از بازی تکرار نکرد و این حرف‌ها نه چند ساعت مانده به دربی مطرح بلکه ۴ روز قبل از دربی انتشار یافته است(!!) تجربه تلخی که هواداران پرسپولیس را به شدت آزار داد.

در پایان نمی‌دانیم چه ضرورتی دارد که ایشان در دوران مرخصی‌های خود در خارج از کشور و آن هم در شبکه‌های تلویزیونی بیگانه علیه پرسپولیس مصاحبه کند و اظهارات متعدد خود دربارهٔ پرسپولیس را مدام تکرار نماید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.