اطلاعیه ناجا به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار

خبرگزاری آریا-نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای فرا رسیدن سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه و الگوی آزادگان عالم حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک گفت.  
به گزارش آریا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،‏ ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏دراین اطلاعیه آمده است :
چه فرخنده و مبارک است پاسداشت مقام پاسداران این حافظان مرزهای شرف و آزادگی در خجسته زاد روز پر برکت حماسه آفرین واقعه جاودان عاشورا حضرت امام حسین(ع) و چه زیباست تقارن ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) با روز جانباز علمداران نام‌آور حماسه کربلا، عزیزانیکه نماد و تجسم واقعی شجاعت و فرزانگی بوده که پرچم خونین انقلاب حسینی را با نثار جان خویش بر فراز قلل مرتفع تاریخ به اهتزاز در آورده‌اند.
حضرت امام خمینی (ره) درانتخاب روز پاسدار بیان داشتند انتخاب روز پاسدار پر معناست ، من این روز شریف و عید سعید را به عزیزان پاسدار که رسماً و صریحاً در راه حسین ‌بن ‌علی (ع) قدم گذاشته‌اند و با جان خود با خدای بزرگ پیمان بسته‌اند و در طول سال‌های دشوار انقلاب بر سر این پیمان ایستاده‌اند، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
بنیانگذار انقلاب اسلامی آن پیر سفر کرده در جمع تعدادی ازفرماندهان سپاه در تاریخ۲۶ دیماه ۱۳۶۰ گفت :
شما باید خدا را شکر کنید که این عملیات اسلامی به دست شما اجرا می‌شود، هرکس توفیق این عمل را ندارد. امروز صبح بعد از ملاقات با تنی چند از پاسداران به این فکر افتادم که‌ای کاش من هم یک پاسدار بودم، اینها چه می‌کنند و من چه کار. آنها می‌روند با دشمن اسلام می‌جنگند و من در اینجا هستم و نمی‌توانم. شما قدر خودتان را بدانید.
این روز پاسدار که روز ولادت امام حسین (ع) است و این انتخاب بسیار پرمضمون و پرمعنا، برای یکایک پاسداران قابل تدبر و تعمق و درس‌گیری است، همه روی این نکته باید تأمل و دقت کنند، این یک درس مستمر  است.
این بیانیه در ادامه تمسک به قرآن و آموزه های دینی و انقلابی، تبعیت محض از ولایت فقیه و تاثیرناپذیری از جوسازی و خصومت ورزی بدخواهان و خناسان، برخورداری از سرمایه انسانی بصیر و انقلابی و تحول پذیری متناسب با مقتضیات را یکی از عوامل سربلندی و موفقیت این نهاد ارزشی معرفی کرده است.
این بیانیه مردمی بودن سپاه و اتصال آن به اقیانوس بیکران ملت ایران را از ویژگی‌های تاثیرگذار بر راهبردهای دفاعی این نهاد معرفی و افزوده است: ویژگی مردمی سپاه که به شجره طیبه بسیج نهادینه شده است سپاه را به یک قدرت عظیم ملی در نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده است که بزرگترین توانمندی‌ها را در مقایسه با سایر نیروهای مسلح منطقه‌ای و جهانی دارا می‌باشد، توانمندی و ظرفیتی که در کنار هوشمندی و اقتدار در صحنه شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای فراروی انقلاب و نیز اشراف اطلاعاتی بر موقعیت و رفتارهای دشمنان خواهد توانست دستاوردهای تاریخ‌ساز دیگری را برای انقلاب اسلامی، ملت ایران و نیز ملت‌های اسلامی دیگر به ارمغان آورد.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرصت را مغتنم شمرده و این روز را به همه عاشقان حسینی بویژه پاسدارن تبریک می گوید.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.