اطلاعیه نیروی انتظامی بمناسبت روز جهانی کارگر

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت – ۰۴:۲۸:۰۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نیروی انتظامی بمناسبت روز جهانی کارگراطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، متن اطلاعیه بدین شرح می باشد:
روزکارگر یادآور دستان پرتوان ونیروی تفکر زنان ومردانی است که چرخه اقتصادی کشوررا به گردش درآورده وشعار استقلال ونفی وابستگی به قد رتهای زر وزور وتزویر جهانی را به شعور مبدل می کنند.
با توجه به شعار امسال (تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی )مقام معظم رهبری در جمع کارگران دارو پخش فرمودند: باید به کار ایرانی و سرمایه ایرانی احترام گذاشت تا تولید ملی به معنای حقیقی کلمه، امکان پذیر شود.
تحقق اهداف واقعی کشور در گرو خوداتکایی و استقلال اقتصادی است
رهبر انقلاب اسلامی، غلبه بر توطئه اقتصادی دشمن را نیازمند همت کارگران، سرمایه داران، مدیران بخش های دولتی و خصوصی خواندند و خاطرنشان کردند: آحاد مردم نیز با مصرف تولید داخلی، عزم خود را برای مقابله با دشمن آشکار کنند.
فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که رسول اکرم(ص) در روند زندگی انسان ها بر دستان توانمندشان بوسه زده و با این عمل، به اَحْسَنِ الوَجه منزلتی شگرف به این قشر بخشیده اند.
کارگران عزیز ما با بینش و بصیرت و چشمانی بیدار تحولات منطقه را رصد کرده و ضمن اعلام همبستگی با آنان، دخالت استکبار جهانی و نوکران خود فروخته آنان در سرکوب مردم مظلوم منطقه محکوم و به شهدای این بیداری اسلامی ادای احترام می‌نماییم.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کارگران متعهد و پرتلاش این روز خجسته را گرامی داشته و توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را از خداوند منّان مسألت دارد

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۳۰۱۶۲۸۰۹۲۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.