اطلاعیه دانشجویان دربارهٔ اهدای بخاری به وزیر

۲۳م آذر ،

تابناک: جنبش عدالتخواه دانشجویی پیرامون مراسم دیروز اهدای بخاری نفتی به وزیر آموزش و پرورش اطلاعیه ای به شرح ذیل منتشر کرد.

۵ تن از اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در صدد شدند تا با اهدای یک عدد بخاری نقتی به وزیر محترم آموزش و پرورش ضمن اعتراض به کم توجهی به بحث عدالت آموزشی ضرورت توجه بیش از پیش مسئولین امر به این موضوع را تذکر دهد.

بر خود لازم دانستیم قولهایی که مسئولین امر در نهایت پس از ۵ ساعت به اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی دادند را با عموم مردم در میان بگذاریم و بگوییم دانشجویان پیگیر حقوق اساسی مردم و بالاخص مستضعفین خواهند بود.

۱٫ اولین قول، تشکیل یک جلسه پرسش و پاسخ و مطالبه‌ی دانشجویی با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولین این وزارتخانه بود که در همان نامه‌ی روز قبل خطاب به وزیر نیز درخواست آن داده شده بود.

۲٫ دومین قول، ایجاد زمینه و امکانات برای بازدید تعدادی از نمایندگان جنبش عدالتخواه دانشجویی از مناطق محروم برای شنیدن مستقیم مطالبات مردم و نیز نحوه پیگیری مسئولین بود که امیدواریم هر چه زودتر محقق شود.

همچنین برخود لازم میدانیم تأسف خود را از نحوه برخورد صورت گرفته از سمت مسئولین امر که از همان آغاز برنامه صورت گرفت ابراز کنیم و متذکر شویم جلوگیری از عکاسی توسط خبرنگاران و نهایتا جلب ۵ عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی و نگاه داشتن انها و خبرنگاران به مدت چند ساعت از مسائل نادرستی بود که دیروز اتفاق افتاد حال آنکه تعمدا صرفا ۵ دانشجو حضور یافته بودند تا حرکت نه تجمع بلکه صرفا اهدای یک هدیه تلقی شود. هر چند که متاسفانه در ادامه اینگونه مسائل امروز نیز با پخش بیانیه توسط بعضی تشکلهای جنبش عدالتخواه دانشجویی در داخل دانشگاه برخورد صورت گرفته است.

باید گفت که این اتفاقات با توجه به سابقه داشتن در مواردی نظیر کنفرانس خبری نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی مقابل مجلس شورای اسلامی نگرانی‌هایی را در میان عدالتخواهان ایجاد کرده است.

در پایان جنبش عدالتخواه دانشجویی با عنایت به ضرورت تحقق عدالت آموزشی از تمام وجوه و نیز تقاضای رسیدگی به مساله کمبود امکانات آموزشی که زمینه‌ساز اتفاق‌هایی چون آتش‌سوزی شین‌آباد میگردد و سوال از عوامل و اشخاص ذی مسئولیت، تاکید می کند که طرح مسائلی نظیر استعفا و یا استیضاح وزیر از مواردی است که منفعتی را مخصوصا در این شرایط عاید کشور و حیطه آموزش و پرورش نخواهد کرد و گرهی را نخواهد گشود.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.