اطلاعیه دفتر امور رسانه‌ای رییس جمهوری منتخب در مورد حضور خبرنگاران

۰۴ تیرماه ۱۳،

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
دفتر امور رسانه‌ای رییس جمهوری منتخب ملت ایران با قدردانی از اشتیاق همه رسانه‌های کشور برای پوشش خبرها مربوط به دکتر حسن روحانی، اعلام کرد به سبب محدودیت فضا و مکان در محل استقرار موقت رییس جمهوری منتخب، تاکنون امکان دعوت از همکاران محترم رسانه‌های جمعی برای حضور در مکان مذکور فراهم نشده است.

دفتر امور رسانه ای دفتر رییس جمهوری منتخب در اطلاعیه‌ای اذعان داشت که حضور دست اندرکاران رسانه ای کشور برای پوشش خبری دیدارها و جلسات دکتر روحانی ، امری ضروری در جهت اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی است.

به گزارش ممتازنیوز ، در این  اطلاعیه آمده است: با این حال، محدودیت فضا و امکانات محل استقرار موقت رییس جمهوری منتخب برای حضور خبرنگاران، عکاسان و تصویر برداران محترم رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری و خبرگزاریها ، شرایطی را پدیدآورده که ممکن است سبب آزردگی این همکاران عزیز شود و مانع اصلی محروم ماندن از حضور صمیمی نمایندگان رسانه ها است.

در این اطلاعیه، همچنین فشردگی و تعدد جلسات و دیدارهای کاری رییس جمهوری منتخب و تردد بسیار مسوولان مربوط در محل اسقرار ایشان از مسایلی عنوان شده که مشکلاتی برای حضور همکاران رسانه ای ایجاد کرده است.

امور رسانه ای دفتر ریاست جمهوری منتخب با قدردانی از همه دست اندرکاران اطلاع رسانی کشور، ابراز امیدواری کرده به زودی شرایط مناسب برای حضورهمکاران پرتلاش در محل استقرارموقت رییس جمهوری منتخب فراهم شود اما تا آن زمان پایگاه اطلاع رسانی با آدرس www.president92.ir امکان دریافت خبرها و تصاویر مربوط به دیدارها ، جلسات و فعالیتهای رییس جمهوری منتخب ملت ایران را برای همکاران محترم رسانه ای فراهم می سازد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.