اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت روز اطلاع‌ رسانی دینی

به ‌گزارش خبرنگار معارف ایرنا در قسمتی از این اطلاعیه آمده است: تبلیغات اسلامی در عین برقراری رابطه دو سویه میان مبلغ و مخاطب، از طریق عملکرد و رفتار مبلّغانش، تعریف می‌شود. شیوه‌های تبلیغ دینی که در راس آن اخلاق و رفتار صالح مبلغ قرار دارد با شیوه‌های تبلیغات غربی تفاوت جوهری دارد، زیرا در تبلیغات اسلامی، اخلاص، تقرب الهی و نیت صادقانه از اصول اجتناب‌ناپذیر و ضروری مبلّغ است.

در بخشی دیگر از اطلاعیه سازمان تبلیغات آمده است: بی‌تردید مقوله تبلیغ اسلام و حرکت در مسیر توسعه فرهنگ دینی، پیمودن راهی بزرگ و در عین حال پرمسوولیت است و عنایت به مسئله‌ فرهنگ، جهت‌ دهنده دیگر عرصه‌‌های توسعه‌ در جامعه اسلامی‌ ماست، به‌گونه‌ای که می‌توان اذعان کرد گونه‌‌های دیگر توسعه را هدفمند نموده و صبغه فرهنگی به‌ آن‌ها می‌بخشد اما آنچه در این مسیر همواره موجب آرامش دل‌های پیمایندگان راه بوده، گنجینه سرشار معارف اسلامی و دانش و تعهد این نیرو‌های ارزشمند بوده‌ است.

سازمان تبلیغات اسلامی روز تبلیغ و اطلاع ‌رسانی دینی را به تمام مبلغان دین و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی تبریک گفت و این روز را فرصتی نیکو دانست تا مبلغان بیش از پیش همت خود را بر شناساندن گوهر اصیل معرفت حق مصروف دارند و در گشایش هر چه بیشتر مسیر توسعه فرهنگ دینی سعی کنند.

فراهنگ**۱۰۰۳**۱۵۴۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۳۰۶۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.