اطلاعیه مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بیانیه خانه سینمای ایرانیان

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

به دنبال انتشار یافتن بیانیه خانه سینمای ایرانیان (اصناف قانونی سینما) در خصوص عدم حضور اعضای این تشکل صنفی در مراسم دیدار صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر، اطلاعیه ای از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشار یافت.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، به دنبال انتشار یافتن بیانیه خانه سینمای ایرانیان (اصناف قانونی سینما) در خصوص عدم حضور اعضای این تشکل صنفی در مراسم دیدار صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر، به اطلاع می رساند:

دیدار با تمامی تشکل های صنفی، انجمن ها و نهادهای فعال و تاثیرگذار در تحولات حوزه فرهنگ و هنر(سینما، مطبوعات، هنرهای تجسمی، تئاتر و…) و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان، اولویت برنامه های مقام عالی وزارت می باشد و ایشان در این خصوص بسیار مصمم و جدی بوده و هیچ عاملی نمی تواند ایشان را در تحقق این مهم متوقف نماید.

بر همین اساس به دنبال تقاضای خانه سینمای ایرانیان (اصناف قانونی سینما) برای دیدار با وزیر محترم وقت ملاقاتی در هفته آینده برای بررسی و حل مشکلات آنان در تقویم کاری ایشان گنجانده شده است. طبیعی است که اختصاص زمان برای این دیدار در اولین هفته کاری با توجه به حجم بالای تقاضاها و فشردگی برنامه های ایشان ممکن نبود.

بدیهی است تحقق عدالت فرهنگی و دستیابی به اقتدارو استقلال مورد نظر مقام معظم رهبری جز با همیاری، همدلی، وحدت و همراهی همه فرهنگ دوستان، فرهیختگان، علاقه مندان و صاحبان فکر و اندیشه میسر نمی­گردد.

انتهای پیام / ۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.