اطلاعیه نیروی انتظامی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

بار دیگر چهاردهم خرداد ماه رسید و یاد و خاطره آن یار سفر کرده و آن امام خوبی ها و مهربانی‌ها،گستره د‌ل‌ها را فرا گرفت.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اطلاعیه‌ای به شرح زیر اعلام کرد: بار دیگر چهاردهم خرداد ماه رسید و یاد و خاطره آن یار سفر کرده و آن امام خوبی‌ها و مهربانی‌ها،گستره دل‌ها را فرا گرفت. با آن‌که سال‌ها از رحلت جانگدازش می‌گذرد، یاد آن برانگیزنده فطرت‌های پاک، به راستی و خداجویی، بیشتر زنده می‌شود و ابعاد نهضت عظیمش گسترده‌تر می‌شود.

استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا به‌عنوان دشمن شماره یک ملت ایران با تجربه شکست‌های تلخ و خفت باردر مصاف با انقلاب و نظام، عرصه جنگ نرم فکری و فرهنگی را با همراه سازی متحدانش در راس راهبردهای مقابله با جمهوری اسلامی ایران قرار داده تا مانع ادامه حرکت پر شتاب ملت رشید و فهیم ایران عزیز به سمت فتح قله های رفیع افتخار و پیشرفت و میل به جایگاه واقعی و شایسته خود گردند.

آری انقلاب امام خمینی (ره) که موجی از بیداری اسلامی را در سراسر گیتی ایجاد کرد و زنان و مردان آزادی خواه را برای قرون متمادی آماده مبارزه با ظلم، استبداد و استعمار ستمگران و چپاول گران حقوق انسان‌ها کرد تا زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) باشند، خود به تنهایی نعمتی الهی بود که خداوند متعال آن را به ملت های مظلوم اهدا فرمود.

کارکنان نیروی انتظامی به یاد سکاندار فقیه جمهوری اسلامی با شرکت در مراسم گرامیداشت آن فقیه فرزانه، ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلندش، صحنه‌ای با شکوه از عشق و ارادت خود به امام خمینی (ره)را تصویر می‌کشند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.