اطلاعیه وزارت اطلاعات دربارهٔ اعدام ۲ جاسوس

۲۸اردیبهشت،

ممتازنیوز: وزارت اطلاعات دربارهٔ اعدام ۲ جاسوس مرتبط با سیا و موساد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش فارس، وزارت اطلاعات در مورد اعدام دو نفر از سرشبکه‌های جاسوسی متعلق به سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا (سیا) و رژیم غاصب صهیونیستی (موساد) اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند که با تلاش‌های چندین ماهه و شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و با بهره‌گیری از همکاری مؤثر هموطنان گرانقدر و با اعمال گسترده‌ترین روش‌های تخصصیِ ضدجاسوسی در داخل و خارج از کشور، نهایتاً دو تن از سرشبکه‌های جاسوسی متعلق به سازمان های اطلاعاتی آمریکا (سیا) و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی (موساد) همراه با شبکه‌های عامل آنها شناسایی و با مساعدت به هنگام و همه جانبه مرجع محترم قضایی بازداشت شدند.

در مرحلۀ بعدی با ادامه تحقیقات و دریافت سایر اطلاعات و اعترافات دقیق جاسوسان و تکمیل پرونده آنها در دادگاه‌های صالحه محاکمه و به جرم خیانت به کشور، محکوم به اعدام شده و سحرگاه امروز به سزای اعمال ننگین خود رسیدند.

دو جاسوس اعدام شده با سوء‌استفاده از دسترسی‌های مستقیم و غیرمستقیم خود به پاره‌ای اطلاعات مهم و طبقه بندی شدۀ کشور، مورد تطمیع سرویس‌های اطلاعاتی دشمن قرار گرفته بودند و اگرچه سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از اشراف بر روند خائنانه انتقال اطلاعات کشور به بیگانگان، بطور نامحسوس وارد آن چرخه شده و به میزان قابل توجهی، اطلاعات هدایت شدۀ مورد نظر را به دشمنان ملت ایران تزریق نمودند، با این‌حال متأسفانه پیش از مقطع مورد بحث، دو جاسوس معدوم خیانتی نابخشودنی به کشور عزیز اسلامی روا داشته بودند.

شایان ذکر است که سرویس‌های اطلاعاتی حریف با تمرکز بر نقاط ضعف بارز بعضی اشخاص سست عنصر و طمّاع و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و پوشش‌هایی همچون دعوت به کنفرانس‌های بین المللی، منطقه‌ای، علمی، تخصصی، هم اندیشی و یا به بهانۀ کاریابی، نظرسنجی تلفنی، مصاحبه با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و …، چنان اشخاصی را به استخدام خود در آورده و در مسیر خیانت به کشور و هم میهنان خود قرار می‌دهند.

وزارت اطلاعات در این ایام مبارک، ضمن شکرگزاری خاضعانه به درگاه احدیت و با تشکر صمیمانه از احساس مسئولیت و همکاری بی شائبه و کارگشای مردمی در شناسایی جاسوسان وابسته به سرویس های اطلاعاتی دشمن، همچنان از هم‌میهنان عزیز و ارجمند تقاضای مساعدت به خادمانِ خاموش و جان بر کف خویش را دارد.

همچنین اعلام آمادگی می‌نماید تا معدود اشخاصی که به صورت آگاه یا ناآگاه و به هر شکلی احتمالاً در دام سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه قرارگرفته‌اند را راهنمایی و برای خروج از چنبرۀ دشمن، مساعدت نماید.

  • اطلاعات تکمیلی پیرامون سایر ابعاد پروندۀ فوق الذکر متعاقباً به استحضار ملت سرافراز ایران اسلامی خواهد رسید.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.