اظهارات آیت الله خامنه ای در مورد نابود کردن تل آویو وحیفا مطابق با توانمندی های ایران

۲۶فروردین۱۳،

رادیو فردا باز هم مجبور به اعترافی تلخ و مخالف با صدها عنوان و موضوع خبری خود شد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، پیام حماسیِ نوروزی مقام معظم رهبری حاوی نکات قابل تأمل و پرمغزی بود برای آنها که با گوش جان شنیدند. برنامه راهبردی یکسالِ سراسر حماسه در عرصه اقتصاد و سیاست و روشنگر راه آنها که خواهان تشخیص درست و پیروی بی قید و شرط از دستورالعملهای هدایتگرِ رهبری فقیه می باشند. سخنرانی آقا در آغاز سال نو، امید را در دلها زنده کرد و خیال همه را راحت: ما از حق قانونی خود نخواهیم گذشت و هر کس سر راهمان بایستد تا پای جان در مقابلش خواهیم ایستاد. رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی تاکید کردند:

 “گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی ما را تهدید به حمله نظامی می کنند اما خودشان هم می دانند و اگر نمی دانند بدانند اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد”

 این سخنان آب سردی بر سرِ بسیاره خواهان بود تا خیالات واهی را از سر بدر کنند. و اما رادیو فردا بعد از انتشار یافتن خبرهای پر آب و تاب و هراس انگیز از حمله عنقریب! اسرائیل به ایران، که سعی در وحشت انداختن در دل مردم و درنتیجه فشار آوردن به مسئولان برای عقب نشینی از مطالبات به حقشان در مسئله هسته ای و حمایتشان از سوریه و فلسطین و لبنان داشتند، حال گویی به خام بودن خیالشان پی برده و این حقیقت را باور کرده اند که توان نظامی ایران پیشرفته تر از آن است که یک رژیم جعلی بی ریشه مثل اسراییل و یک دولت ورشکسته ی بحران زده که هنوز از فشارها و ضربه های سخت اقتصادیِ ناشی از هزینه های هنگفت جنگهای بی نتیجه قبلی، کمر راست نکرده، بتواند با آن مقابله کند. بنابراین با اینکه قریب به یک ماه از این تهدید قاطع آقا می گذرد، وحشت زده از آن یاد می کند و برخلاف همیشه، بدون هیچ مقاومت، سفسطه، خیال پردازی و دروغ انگاری، حقیرانه به آن اعتراف کرده:

                    

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ، در باره سخنان آیت الله خامنه ای مبنی بر اینکه در صورت حمله به ایران، تل آویو و حیفا در اسراییل با خاک یکسان می شوند، گفت: رهبر جمهوریِ اسلامی از توانمندی های نیروهای مسلح باخبر است و در صورت حمله به ایران این آمادگی وجود دارد که دستور وی در کمترین زمان ممکن عملی شود.
جانشین فرمانده کل سپاه نیز که مانند حجازی در دانشگاه بقیه الله سپاه سخن می گفت، اظهار داشت : سخنان آیت الله خامنه ای مبتنی بر توانمندی های دفاعی ایران است و اگر ایجاب کند تدابیر وی دقیقا اجرا خواهد شد.”


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.