اظهارات جالب اوباما و همسرش در مورد دخترش و محدودیت های او

۷ م دیماه ،

رئیس جمهور آمریکا و همسرش در مصاحبه ای اختصاصی به بیان مشکلات زندگی مشترک خود پرداختند.

به گزارش شبکه تلویزیونی اِی بی سی، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار پس از پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری به همراه همسرش میشل اوباما در مصاحبه ای اختصاصی شرکت کرد. مجری شبکه اِی بی سی در بخشی از این مصاحبه به اوباما و همسرش گفت مالیا (دختر اوباما) اخیراً اولین گوشی تلفن همراه خود را دریافت کرده است، آیا شما بر این مسئله نظارت دارید و می دانید که دخترتان با چه کسی تماس دارد یا برای که پیامک می فرستد؟

میشل اوباما گفت من در این سن به دخترم فضای آزاد بسیاری می دهم، البته نظارت نیز وجود دارد، زیرا ما قوانینی داریم. 

نظارت فرضاً به این شیوه است که او هیچ وقت نمی داند که من چه زمانی وارد اتاق او می شوم و قطعاً از او می پرسم با چه کسی صحبت می کنی و آیا این مکالمه در ارتباط با تکالیف مدرسه است یا نه؟

باراک اوباما نیز گفت دختران من نیز دروغگوهای خوبی نیستند. وی افزود هم اکنون بیست سال از ازدواج ما می گذرد و مانند هر زندگی مشترکی نیز فراز و نشیب های خود را داشته ایم، اما اگر زمان های دشوار را به خوبی پشت سر بگذارید، آنگاه احترام و عشقی که نسبت به همسرتان دارید ، بیشتر می شود.

مجری اِی بی سی گفت خانم اوباما، شما زمانی به من گفتید که هرگز برای تصدی سمت سیاسی تلاش نخواهید کرد، شما گفتید طاقتِ زندگی سیاسی را ندارید. منظورتان چیست؟
میشل پاسخ داد من با تماشای شوهرم دریافتم که در عمل برای ملاحظه و حس اثر کامل فعالیت خود باید صبر زیادی داشته باشید و نتیجه کار را نمی توان فوراً ملاحظه کرد.


خبرگزاری انتخاب |
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.